.

۱۳۹۲ شهریور ۳۰, شنبه

پیام تسلیت سازمان جیش العدل در رابطه با ترور مولوی محمد قلندرزهی

اطلاعیه سازمان جیش العدل ،شهادت استاد محمد قلندرزهی معروف به اسماعیل

 بسم رب الشهداء و المجاهدین
 انا لله و انا الیه راجعون
 باری دیگر دستهای پلید رژیم ولایت جهل و جور از آستین پلید منافقان خائن و دین فروشان جنایتکار بیرون آمد و فرزندی دلیر و مجاهدی نستوه و استادی لایق را نشانه گرفته و به شهادت رساند. آری روز گذشته استاد مولوی محمد (اسماعیل ) قلندرزهی مجاهدی بزرگ و استادی لایق توسط جوخه های ترور رژیم تروریست پرور خمینیسم و با همکاری منافقان و مخبران در حالی که در دیار هجرت به سر می برد مظلومانه به شهادت رسید و با اهدای خونش به خیل شهدای مظلوم اهلسنت ایران پیوست.
شهید محمد قلندرزهی در اوج جوانی پا به میدان جهاد نهاده و با عضویت در حزب الفرقان خدمات شایسته ای برای مجاهدین و جامعه اهلسنت نمود ،بی شک او استادی بی نظیر و چیره دست در زمینه های الکترونیکی و بمب سازی بود و شاگردان زیادی در زمینه های مختلف از محضر او فیض برده اند. شهید استاد اسماعیل زندگی اش را وقف اسلام و اهلسنت کرده بود و همه چیزش را فدای جهاد در راه الله کرده بود و دوران سختی را در دیار هجرت و دور از خانواده سپری نمود اما هرگز حاضر نشد که در برابر استکبار خامنه ای ملعون سر فرود بیاورد لذا جوخه های وزارت اطلاعات او را هدف قرار دادند تا شاید انتقام خود را از اهلسنت ایران بگیرند.

جنایت تروریستی روز گذشته چهره اهریمنی رژیم جنایت پیشه ولایت جور و جهل را بیش از پیش آشکار ساخت و ثابت کرد که رژیم ولایت جهل و جور عزمش را برای نابودی اهلسنت ایران جزم کرده است و با از بین بردن شخصیتهائی مانند شهید قلندرزهی می خواهد اهلسنت را از راه جهاد و مبارزه منصرف سازد.

 اما رژیم بداند که این ددمنشی ها و جنایتها نمی تواند عزم اهلسنت را در مبارزه و جهاد سست نماید و خونهای پاک ریخته شده موجب بیداری بیشتر اهلسنت شده و این جامعه تا رسیدن به عزت و آزادی به راهش ادامه خواهد داد. و مزدوران پلید و حقیر رژیم طاغوتی خامنه ای بدانند که دستان قدرتمند مجاهدین حلقوم خائنان را خواهند فشردو مزدوران و مخبران و جاسوسان به سزای اعمال ننگین و خیانتکارانه خود خواهند رسید سازمان جیش العدل شهادت این مجاهد بزرگوار را به همه مجاهدین و خانواده شهداء و به جامعه اهلسنت ایران تسلیت گفته و برای شهید از درگاه الله تعالی درجات بلند طلب می نماید.
 سازمان جیش العدل

هیچ نظری موجود نیست: