.

۱۳۹۲ مهر ۱, دوشنبه

خطرناک ترین زن جهان برای غربیها به نام "بیوه بلوند" رهبر عملیات نایروبی

سامانتای بریتانیایی در 15 سالگی مسلمان شد
العربیه:گزارش هایی که شامگاه روز گذشته به ویژه با استفاده از منابع اطلاعاتی و جاسوسی بریتانیایی، آمریکایی و غربی منتشره شده با استناد به قراین و شواهد نشان می دهد که یک زن بریتانیایی سفید پوست معروف به "بیوه بلوند" یا "بیوه سفید" هجوم  علیه مرکز خرید "وست گیت" در نایروبی پایتخت کنیا را رهبری می کند.

این عملیات که از روز شنبه گذشته آغاز شده و تا کنون ادامه دارد منجر به کشته شدن 68 تن و زخمی شدن 200 تن دیگر گردیده که وضعیت 13 تن از آنها وخیم گزارش شده است.

سامانتا لوتوآیث در صدر لیست زنان تحت تعقیب جهان است که سازمان سیا 5 میلیون دلار برای دستگیری وی جایزه تعین کرده و اسکاتنلدیارد، اینترپل و سازمان های اطلاعاتی کینا و سومالی در جستجوی وی هستند .

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط العربیه.نت، با استناد به مطبوعات غربی، بویژه گزارش ماه مه روزنامه بریتانیایی "سان آن سادنی"، به نقل از منابع اطلاعاتی، این زن بریتانیایی با تغییر قیافه به زندگی زیر زمینی خود در کنیا و یا سومالی داده و طرحی برای حمله انفجاری به جهانگردان بریتانیایی در دست دارد. سالانه حدود 200 هزار نفر از شهروندان بریتانیایی از کنیا دیدن می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: