.

۱۳۹۲ شهریور ۳۱, یکشنبه

پیام تسلیت جبهه همبستگی ملی اهلسنت ایران در رابطه با ترور یکی از مجاهدین اهلسنت ایران

پیام تسلیت شهادت حاجی نعمت الله شه بخش
جبهه همبستگی ملی اهل سنت ایرانشهادت حاجی نعمت الله شه بخش رابه خانواده آن شهید و سایر دوستان وهم سنگران تسلیت می گوییم.( انالله وانا الیه راجعون)مزدوران رژیم ولایت فقیه این بار با لباس راه زنان ( که حقیقت گویایی از ماهیت رژیم ولایت فقیه است ) درتاریخ ۲۰/۰۹/۲۰۱۳ به کمین یکی ازمجاهدین اهل سنت ایران نشستند  و او را هدف قرار داده و به شهادت رساندند.
  شهید حاجی نعمت الله با بیش از دو دهه سابقه مبارزه علیه رژیم از معدود کسانی بود که سر تسلیم جلوی رژیم خونخوار و بی دین ولایت فقیه خم نکرد و  سنبل مبارزه علیه بی داد ولایت فقیه بود.
او کسی بود که سپاهیان و مزدوران رژیم از اسمش لرزه بر اندام می شدند و روحیه شان را می باختند سر انجام این مبارز نستوه به آرزوی خود رسید و جام شهادت را نوشید.
رژیم ولایت فقیه گمان میکند با ترور و حذف فیزیکی رزمندگان می تواند در اراده ی آنها خللی وارد کند اما غافل از آن است که با شهادت درخت اسلام آبیاری گشته و یک قدم به هدف نزدیکتر می شوند مجاهدین هیچ وقت عقب نشینی نکرده و تا سرنگونی حکومت فاشیستی ولایت فقیه به راهشان ادامه خواهند داد ان شاءالله.
بار دیگر شهادت این عزیز را به همه هم میهنان و مسلمانان تسلیت عرض نموده و از بارگاه ایزد متعال علو درجات را برای آن شهید بزرگوار خواستاریم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

هیچ نظری موجود نیست: