.

۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

کشته شدن سردار تاج محمد گمشادزهی

سردار تاج محمد گمشادزهی توسط وزارت اطلاعات و سپاه پاسدران ترور شد

به گزارش عدالت نیوز روز گذشته سردار تاج محمد گمشادزهی بزرگ طایفه گمشادزهی و یکی از شخصیتهای قبیله ای بلوچستان در یک عملیات تروریستی توسط ماموران ویژه رژیم خمینی در شهر مرزی تفتان پاکستان کشته شد.
طبق گزارشهای رسیده از منطقه تروریستهای سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات که سوار بر  یک خودرو بودند  با عبور از مرز در شهرک مرزی تفتان سردار تاج محمد گمشادزی را ترور کرده و سپس با عبور از دروازه مرزی میل 72 وارد پاسگاه مرزی ایران شده اند.
این دقیقا نشان می دهد که این ترور توسط وزارت اطلاعات برنامه ریزی شده و بدست سپاه پاسداران که اخیرا سرداران بلوچ را فریب داده است به اجرا در آمده است.
سپاه پاسداران برای اینکه سردار تاج محمد را فریب بدهد تا بتواند به آسانی وی را ترور نماید چندی پیش جلسه نمایشی صلح بین طایفه گمشادزهی و یارمحمدزهی را برگزار نمود تا بدین طریق سردار تاج محمد از جنگ طایفه ای مطمئن شود و بعد از اینکه سردار تاج محمد مطمئن شده بود و نزدیک مرز ایران رفته بود و در منطقه تفتان به سر می برد و فکر نمی کرد سپاه پاسداران وی را از سر راهش بردارد به طرز وحشیانه ای ترور شد.
سپاه پاسداران در طرحی دیگر اعلام کرده بود که با سردار تاج محمد و دیگر طوایف بلوچ که در منطقه مرزی به سر می برند کار ندارد و اینها می توانند به تجارت بپردازند و حتی نوعی تامین به اعضای طوایف بلوچ و خصوصا به سردار تاج محمد گمشادزهی و اعضای قبیله اش داده بود و بدین طریق به آنها اطمئنان داده بود که اقدامی علیه آنها صورت نمی گیرد اما این یک نوع فریب بود و نهایتا ماموران وزارت اطلاعات با همکاری سپاه پاسداران سردار تاج محمد گمشادزی را در یک عملیات تروریستی برون مرزی کشتند.

هیچ نظری موجود نیست: