.

۱۳۹۲ شهریور ۱۸, دوشنبه

یورش مسلحانه مامورین ولی فقیه به منزل یک روحانی اهل سنت و زخمی کردن وی

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» یورش و حشیانه و مسلحانه  مامورین وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به منزل مولوی عبدالجلیل رسول زایی و زخمی کردن وی حداقل از ۲ ناحیه.
روز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه مامورین وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه موسوم به واحد مرصاد به منزل شخصی مولوی عبدالجلیل رسول زایی در روستای گزور از توابع شهرستان سرباز  مسلحانه یورش بردند که با اعتراض شدید مولوی و خانواده اش مواجه شدند. مهاجمین مسلح ولی فقیه آخوند علی خامنه ای پاسخ اعتراض این خانواده را با شلیک مستقیم چندین گلول  پاسخ دادند و مولوی عبدالجلیل از ناحیه شکم به پایین مورد اصابت حداقل ۲ گلوله قرار گرفت.
او در حالی که زخمی و دچار خونریزی شدید بود توسط مامورین سرکوبگر ولی فقیه به نقطه نامعلومی منتقل گردید و از وضعیت و شرایط این روحانی هیچ خبری در دست نیست.
در هفته های اخیر یورش ها ، دستگیریها و شلیک مستقیم گلوله به مردم بی دفاع بلوچستان و بخصوص روحانویون اهل سنت شدت گرفته است.نیروهای سرکوبگر ولی فقیه پاسخ هر اعتراض مسالمت آمیز مردم را با خشونت و وحشیگری مفرط پاسخ می دهد.


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورش مسلحانه  به منازل امن مردم و ترور  روحانوین اهل سنت و شلیک به افراد بی دفاع و انتقال آنها به نقاط نامعلوم را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای متوقف کردن کشتار مردم در ایران خواهان ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به مراجع قضایی بین المللی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۵ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۶ سپتامبر ۲۰۱۳

هیچ نظری موجود نیست: