.

۱۳۹۲ شهریور ۲۹, جمعه

اعدام یا انتقام!


سنی نیوز: خبر اعدامهای پیاپی در کردستان و اهواز و بلوچستان و سایر مناطق کشور در رسانه‫های داخلی و خارجی و شیوه‫های اطلاع رسانی مدرن مردمی موجی از اضطراب و نا آرامی را در کشور به بار آورده است.
کلمه "اعدام" در فرهنگ لغت  عامه ایرانیان واژه‫ای است بسیار مأنوس. از سه دهه پیش که انقلاب مردمی ایران بر علیه رژیم ستم شاهی در سال 1357 توسط برخی از صفویان جاه طلب به تاراج رفت(http://www.sunni-news.net/fa/articles.aspx?article_no=4196) این واژه خونین روزانه گوشهای ملت را می‫خراشد و عواطف و احساسات عمومی را جریحه دار می‫کند.
جنایتکاران و آدم کشان چیره بر کشور هیچ طیفی از جامعه را از سایه شوم وحشت خود بی‫بهره نساختند.
از اندیشمندان آزاده گرفته تا شیعیان هدایت یافته، از افراد منتسب به دیانتها و مذاهب منحرف گرفته تا یکتاپرستان اهل سنت، زن و مرد، خردسال و جوان و کهن سال، خلاصه همه اقشار جامعه ایرانی در لیست اعدامیها نامهای بیشماری را با دلی رنجور و چشمانی گریان به ثبت رسانیده‫اند.
طوفانهای هولناک وحشت هرگاه از بیت رهبری شروع به وزیدن می‫کرده طایفه معینی از ملت ایران را در تیر رس خود قرار می‫داده. احیانا به اتهام سازمان مجاهدین خلق، و گاهی به تهمت جاسوسی برای بیگانه، و احیانا به بهانه وهابیگری و گاهی روشنفکری و آزاد اندیشی وغیره.
هدف، گرفتن جان بوده و بهانه هر آنچه از دهان قاتل بیرون پریده. درست مثل همان گرگ پیر زاهد مآبی که چون آهوی رعنای غافل را بر چشمه آب دید دهانش آب افتاده به شکار ساده لوح خود گفت؛ آماده شو تا تو را بکشم. آهوی خوش طینت به گرگ تیز دندان نگاهی انداخته پریشان پرسید: عالیجناب من چه گناهی کرده‫ام که می‫خواهی خونم بریزی؟! گرگ مکار در جواب گفت: پدر بزرگ پدری تو روزی در راهی به مادر بزرگ مادری من ناسزا گفته است!..
این روزها بر زبان رسانه‫های آزاد است که بیش از 300 جوان اهل علم که بیشترشان از حافظان قرآن کریم بوده، در دیانت، اخلاق، امانت و ایمان در مناطق کردستان از خود نام و نشانی بجای گذاشته‫اند برای بوسه زدن بر طناب دار لحظه‫شماری می‫کنند. برخی از آنها جام شهادت سرکشیده و برخی دیگر منتظر صدور حکم از سوی راهزنان چیره دست بیت رهبری می‫باشند.
اتهام این گروه سلفیت است! یعنی دعوت به پیروی از قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم (صلی الله علیه وسلم)!!
این اتهام صریح با قتل یکی از ملاهای سنی مآب که جیره‫خوار نظام بود روپوش ظاهری داده شده است.
سیناریو همزمان در بلوچستان با دستگیری مولانا نقشبندی از همیاران شیخ الاسلام عبدالحمید و تعدادی از شاگردان ایشان به اتهام مشابه؛ دست داشتن در قتل یکی دیگر از جیره‫خواران نظام از ملاهای سنی نما، به اجرا درآمده، و افراد در سیاه‫چالهای شکنجه منتظر سرکشیدن جام شهادت بر سکوی اعدامند!..
"وَمَا نَقَمُوامِنْهُمْ إِلَّا أَن يُؤْمِنُوا بِاللَّـهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ" ﴿البروج: ٨﴾
{شکنجه‌گران هیچ ایرادی و عیبی و جرمی بر مؤمنان نمی‌دیدند جز این که ایشان به خداوند قادر و چیره، و شایسته‌ی هرگونه ستایشی، ایمان داشتند!!}
پشت پرده
در حقیقت آزادمردان اهل سنت ایران فاکتور شکستهای پیاپی جلادان صفوی حاکم بر کشور را پرداخت می‫کنند.
لاشخوران نظام که کابوس شکست و شعور به یأس و نا امیدی آنها را از هر سو در برگرفته با ریختن خون مردم می‫خواهند به خود تلقین کنند که عامل اصلی شکستهای تلخ آنها مردمند، نه اندیشه‫های پوچ و قرون وسطایی خودشان!
سیاستهای خارجی صفویت چون سیاستهای داخلیشان نقش برآب شده چهره واقعی سران نظام بر جهانیان بر ملأ شد:
1-    پس از صرف ملیاردها دلار در افغانسان، و سالها بسیج کردن جیره‫خواران و ریختن ثروتهای مملکت به پایشان، هر چند روز یکبار افغانها در خیابانهای شهرهای مختلف کشور گرد آمده با آتش زدن پوسترهای عکس خمینی و خامنه‫ای و پرچم ایران مراتب انزجار خود را از تبعیض نژادی و سیاستهای ددمنشانه نظام حاکم بر تهران ابراز می‫دارند.
2-   سیاستهای نژاد پرستان صفوی کشور همسایه؛ عراق، را به خاک و خون کشید، نه تنها اهل سنت این کشور بلکه شیعیان بیدار آن نیز با لعن و نفرین مسئولیت ویرانی کشور خود را بر گردن جنگ سالاران ولی فقیه می‫نهند. و از آنها بی‫نهایت نفرت دارند و آرزو دارند زمین دهان گشوده همه آنها را زنده زنده ببلعد!
3-   سالیان سال نوکر پروری در بحرین بی‫نتیجه ماند. همه آن ثروتهای هنگفتی که در آنجا برای نوکر سازی هزینه شده بود،  نتوانست یک آشوب را براحتی مدیریت کند و سکان کشور را به نفع آخوندهای ما چرخش دهد. شیعیان بحرین همراه با سنیها به فکر منافع ملی خود برآمده آشوبی که مهار آن در قم بود را محکوم کرده، با لعن و نفرین نمک نشناسان، سیاستهای بیت رهبری را از خانه خود بیرون راندند!
4-   سرمایه‫های ملی کشور توسط آخوندهای فاقد سیاست به چپاول می‫رفت و در لبنان، مصر، اردن، تونس، مراکش و دهها کشور آفریقایی و آسیایی برای خرید همپیمانان و جیره‫خواران به پای فقیران و نیازمندان و سیاستمداران و روزنامه‫نگاران و شیعه‫ها و شیعه‫نماها ریخته می‫شد، غافل از اینکه همه آنها نظام حاکم ما را گاوی شیری تصور می‫کردند که شیر مجانی تقسیم می‫کند! و آخوند ما یک ذره شعور نداشت تا دریابد ملتها را می‫توان کرایه کرد اما نمی‫توان خرید! با آمدن بهار عربی ایران از صحنه وجود در این کشورها به کنار رفت، و سردمداران ما بجای ساختن پلهای ویران با دزدان و چپاولگران و راهزنان در این کشورها همپیمان شده علنا و یا مخفیانه ثروتهای کلانی را در اختیار آنها گذاشتند تا با ملتهای خود بجنگند!
5-   آخرین برگ توت حزب الله و نظام صفوی حاکم بر کشور در سوریه به زمین افتاد. چهره تکفیری و نژادپرستانه صفویت در سوریه برای جهان و جهانیان برملا شد. آنهایی که غبار غفلت جلوی چشمانشان را گرفته بود و حقیقت را در عراق مشاهده نکردند در سوریه واقعیت تلخ را با چشمان سر خود دیدند. ملتهای سوریه و لبنان پس از ملیاردها دلاری که رویشان مصرف شده بود با نفرین و ناسزا ولی فقیه مطلق و پیروانش را از خود راندند.
حکایت داخل کشور نیز تصویری است از همین بینش تکفیری و نگرش تک قطبی نظام حاکم:
-         ملیاردها دلار نه اینکه نتوانست شخصیت قومی عربهای اهواز را مسخ ساخته آنها را فارس کند، بلکه باعث شد رد فعلی ریشه‫ای در جامعه شیعه عرب نشین ایران پدید آمده بسیاری از طیف روشنفکر و فرهنگی آن مذهب تشیع صفوی را رها کرده با آشتی با قرآن به بدنه اهل سنت و جماعت پیوستند. در یک چشم بهم خوردن نتیجه همه تلاشهای نیروهای اعزامی قم، تمام کتابهای درسی، رسانه‫های ملی و مهاجرتهای مهندسی شده فارسها به مناطق عرب نشین، متلاشی شده و ملت به ندای فطرت خویش لبیک گفت!
-         دیانت تشیع صفوی هویت انسانی را  از کُردها سلب کرده آنان را جنیانی تصور می‫کند که هر گونه رابطه با آنها بنا به دستور امام معصوم ممنوع اعلام گشته است. نظام ولایت فقیه مطلقه ملیونها دلار را مصرف کرد که این ننگ مذهبی را پوشانده آنها را زر خریدهای تشیع سازد. شادی و پایکوبی آخوندهای قم مدت درازی به طول نه انجامید که نهضتی بیدارگرانه در میان ملت کُرد رشد کرده آنها را بسوی اسلام ناب محمدی سوق داد!
-         بعد از 33 سال از عمر انقلابی که توسط آخوندهای صفوی ربوده شد از بلوچها حتی یک تن به تشیع نگروید. ( جدای از افرادی به شمارش انگشتان دو دست از راهزنان و قاچاقچیانی که جانشان را از جوغه اعدام به بهای شیعه شدن باز خرید کردند، که آنها نیز با وجود وجدان مرده‫شان و غرق بودن در منجلاب فسادهای اخلاقی و انحرافات اجتماعی و جنایتهای انسانی، هرگاه فرصتی بیابند نمک شکسته نمکدان را به سوی آخوندهای به خود مغرور صفوی پرتاب می‫کنند). این ثبات و پایمردی بلوچها که نه به صفویت لذت شادی کوتاه مدت اجیر شدن را دادند و نه هویت خود را فروختند اخیرا باعث بر افروخته شدن یکی از آیات صفوی در کشور شده، چون لاتهای سر خیابان که فاقد کوچکترین معیارهای اخلاقی و انسانی هستند در روز روشن در رسانه‫ای که از خون ملت تزریق می‫شود ناموس زنان بلوچ را به باد ناسزا گرفت!
خبر اعدامهایی که در ایران شاهد آن هستیم در حقیقت انتقامی است وحشیانه از گرگهای ددمنشی که شکست آنها را هار ساخته است.
اهل سنت در ایران فاکتور شکست نظام ولایت فقیه را در عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، لبنان، بحرین و سایر کشورهای جهان پرداخت می‫کنند.
اهل سنت ایران بهای پایداری، آزادمنشی، استقامت بر دین، و ثبات بر ایمان به قرآن و سنت پیامبر اکرم (صلی الله عیه وسلم) را پرداخت می‫کنند.

هیچ نظری موجود نیست: