.

۱۳۹۲ فروردین ۳۱, شنبه

حداد عادل: رفتارهای دولت احمدی‌نژاد دیوانه کننده است

غلامعلی حدادعادل، نمایندۀ مجلس


غلامعلی حدادعادل، نمایندۀ مجلس و از نزدیکان  خامنه ای، در همایشی در تهران امروز گفت که هر چند او مایل نیست که از نقاط ضعف دولت محمود احمدی نژاد در واپسین ماههای عمر آن سخن بگوید، اما، رابطۀ دولت و رهبر و سوءمدیریت امور کشور دو نقطه ضعف مهم دولت های محمود احمدی نژاد بوده اند.

 
غلامعلی حدادعادل در جای دیگری از سخنانش افزود که برخی از تصمیمات و رفتارهای دولت دیوانه کننده بوده اند و اعتماد مردم را جلب نکرده اند. رییس پیشین مجلس سپس گفت که وی مایل نیست با بیان کامل نقاط ضعف دولت موجب تضعیف آن شود. او یادآوری کرد که محمود احمدی نژاد در شرایط بسیار دشوار و تحت شدیدترین تحریم ها کشور را اداره می کند. حدادعادل سپس گفت که قدرت های غربی تلاش می کنند با بهره برداری از اختلافات میان سران قوا بحران اقتصادی را بر بحران سیاسی کشور بیافزایند.
غلامعلی حدادعادل به انتخابات آیندۀ ریاست جمهوری آینده نیز اشاره کرد و افزود که تعدد نامزدهای اصولگرا در این انتخابات به هیچ وجه به سود نظام  نیست. به گفته حدادعادل تاکنون رقابت اصلی میان اصلاح طلبان و اصولگرایان بوده، اما، با پدیدار شدن آنچه وی "جریان انحرافی" نامید وضعیت تا حدودی پیچیده و دشوار شده و در این وضعیت پیچیده تعدد نامزدهای اصولگرا قطعاً به زیان آنان تمام خواهد شد.
غلامعلی حدادعادل در جای دیگری از سخنانش مدعی شد که سکولاریسم که وی از آن به عنوان جدایی دین از سیاست یاد کرد نتیجۀ تکنوکراسی است و در ادامه کارگزاران سازندگی را نمایندۀ همین گونه تکنوکراسی توصیف نمود. وی گفت که از نظر آیت الله خامنه ای نامزد اصلح انتخابات آیندۀ ریاست جمهوری باید آرمانگرا و به طور همزمان واقعگرا باشد.
وی همچنین ادعا کرد که بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته او و محمدباقر قالیباف دو نامزد اصولگرای انتخابات آیندۀ ریاست جمهوری هستند که از بیشترین پشتیبانی در نزد رأی دهندگان برخوردار هستند. وی سپس گفت که نظرات محمدباقر قالیباف به ویژه در مورد ناآرامی های بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری با نظرات وی تفاوت داشته، اما، متناقض با آنها نبوده اند.

هیچ نظری موجود نیست: