.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲, دوشنبه

جنایتی جدید و هولناک در سوریه

نیروهای بشار اسد در ادامه حملات خود به مناطق سوریه، با هجوم به شهری در حومه دمشق، جنایتی جدید و هولناک را رقم زدند و با ذبح و آتش زدن مردم این مناطق، بیش از 300 تن را قتل عام کردند.
به گزارش سنی آنلاین به نقل از "مفکرة الاسلام" فعالان سوری اعلام کردند که نیروهای بشار اسد، در ادامه جنایات خود علیه مردم مظلوم سوریه به شهر "جدیدة عرطوز الفضل" واقع در حومه دمشق حمله کرده و پس از اینکه منازل مردم را مورد هدف گلوله های دوشکا قرار دادند، اقدام به آتش زدن جسد کشته ها و زخمی‏ها نمودند، که مجموع جسدهای سوخته شده به بیش از 300 تن می رسد.
فعالان سوری در ادامه اعلام کرده اند که تا کنون موفق به جمع آوری حدود 100 جسد و دفن آنها در قبرستان شهدای منطقه شده اند، و جستجو و جمع آوری بقیه شهدای این فاجعه همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، نیروهای وابسته به بشار اسد، پس از ارتکاب این جنایت، منطقه را ترک کرده اند، اما حملات خمپاره ای به این منطقه کماکان ادامه دارد. یکی از ساکنین در این زمینه می گوید: «در طول کمتر از یک ساعت، بیش از 200 خمپاره به سوی منطقه پرتاب شده است و تیراندازان بشار اسد هر چیز متحرکی را مورد هدف گلوله های خود قرار می دهند، به طوری که ما نمی توانیم کشته های خود را که در خیابان افتاده اند، شناسایی کرده و جمع آوری نماییم.»

لازم به ذکر است که شهر "جدیدة عرطوز الفضل" از جمله مناطقی است که تا پیش از 17 آوریل، پناهگاه آوارگان و افرادی که به خاطر بمباران نظام سوریه مجبور به ترک منازل و مناطق خویش شده بودند، به شمار می رفت.

هیچ نظری موجود نیست: