.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

هشدار نیروی انتظامی به زنان ایران

سردار احمد رادان، جانشین فرماندۀ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سردار احمد رادان، جانشین فرماندۀ نیروی انتظامی رژیم ایران، اعلام کرد که "طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی" در تهران و هفده کلانشهر کشور در روزهای آینده به اجرای گذاشته می‌شود.

سردار رادان، تصریح نمود که این طرح علاوه بر تهران، در شهرهای اصفهان، شیراز، کرمان، همدان، شرق و غرب تهران، البرز و استان‌های خراسان، مازندران، گیلان و گلستان به اجرا گذاشته می شود.
به گفتۀ قائم مقام فرماندۀ نیروی انتظامی هدف از اجرای این طرح برخورد با معتادان و فروشندگان مواد مخدر و همچنین سارقان و روسپیان است که سردار رادان البته از آنان تحت عنوان زنان خیابانی یاد کرد.
جانشین فرماندۀ نیروی انتظامی ، همچنین از مردم خواست که در شناسایی خانه‌هایی که در آنها تن‌فروشی صورت می‌گیرد به پلیس یاری برسانند.
سردار رادان در ادامۀ اظهاراتش افزود که پلیس با زنانی که وی از آنان با عنوان "مانکن" یاد کرد برخورد خواهد نمود و اینکه نیروی انتظامی نمی گذارد که مردم سگ‌هایشان را در خیابان به نمایش بگذارند.
هر سال با فرا رسیدن فصل گرما، اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با آنچه که مقامات ایران هنجارشکنان می نامند از سر گرفته می شود. این برخوردها که بعضاً با خشونت‌های خیابانی پلیس علیه زنان و جوانان نیز توأم است، طی سه دهۀ اخیر نتایج مورد نظر مسئولان رژیم را به بار نیاورده اند.
در سال‌های اخیر تنگناها و مشکلات مالی و اقتصادی ناشی از تحریم‌های بین‌المللی بخش‌های گسترده‌ای از جمعیت جامعه را به زیر خطر فقر فرو برده و به همان نسبت آسیب‌های اجتماعی از نوع سرقت، اعتیاد و تن فروشی را در جامعه افزایش داده است.

هیچ نظری موجود نیست: