.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲, دوشنبه

احمدی‌نژاد خطاب به مخالفانش: گوشه پرونده هر کدامتان را بالا بزنیم، دیگر جایی نخواهید داشت

سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در شهرستان هفتکل در استان خوزستان

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در شهرستان هفتکل در استان خوزستان، گفت: «پیغام دادند که فلانی اگه روت رو زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم.» وی خطاب به منتقدانش گفت: «اگر گوشه پرونده هر کدامتان را بالا بزنیم، دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.»

بر اساس گزارش خبرگزاری ایسنا از سخنرانی احمدی نژاد، وی اضافه کرده: «می‌گویند که چرا آخر کار سفر می‌روی؟ آیا آخر کار و یا اول کار با هم فرقی دارد؟ ما باید در راستای خدمت به مردم، عدالت و آبادانی حرکت کنیم و تلاش کنیم.»
رییس‌جمهور ایران با بیان اینکه «می‌گویند با تو برخورد می‌کنیم»، گفت: «برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید.»
احمدی‌نژاد گفت: «هرجا دیدید وارد شدیم تا کاری بکنیم و جیغ‌ها بالا رفت، بدانید که دارد حق و عدالتی احیا می‌شود.»
وی با بیان اینکه "برخی از کسانی که در مسیر تصمیم‌گیری کشور هستند جز شهرهای آباد و اطراف خود را ندیده‌اند"، گفت: آنها باید بیایند و شهرستان‌های مختلف از جمله شهرستان هفتکل را ببینند و ان‌شاءالله وقت کنند و بیایند مردم را ببیند.
احمدی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: «برخی می‌گویند چرا حرف‌هایی می‌زنید که توقع مردم بالا برود در حالی که ما رییس‌جمهور شدیم که حق مردم را به مردم بدهیم، در برابر فساد و ظلم سکوت نکنیم و جلوی فساد را بگیریم.»
وی اضافه کرد: «عده‌ای فکر می‌کنند درِ آسمان باز شده و آنها ویژه افتادند پایین و باید برای مردم تصمیم بگیرند و هرچه آنها بگویند انجام شود در حالی که اینگونه نیست.»
قرار است یازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار برگزار شود.

هیچ نظری موجود نیست: