.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

ارادت هوگو چاوز به خمینی

محمود احمدی نژاد: دوزار در جیب مردم می گذاریم عده ای جیغ می‌کشند

 العربیه: محمود احمدی نژاد روز سه شنبه 23-04-2013 در مراسم افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی و زیربنایی که در هشتاد کیلومتری قم برگزار شد، گفت: "تا دوزار در جیب مردم می گذاریم عده ای جیغ می زنند ولی همان ها هزاران میلیارد تومان را می برند."

وی گفت: "طرح انتقال به قم از آب تهران هم بهتر است بخصوص از محله ما که آقای وزیر پارتی بازی می کند، آب محله ما را از آب چاه تامین می کند. "

بعضی ها فکر می کنند جمعیت مثل نخود و لویبا است

به گزارش مهر رئیس جمهور ایران در ادامه به مردم قم توصیه کرد که طرح افزایش جمعیت را جدی بگیرند و در این زمینه گفت: "ما نیاز داریم رشد جمعیت را به قبل برگردانیم چراکه کاهش رشد جمعیت یک خطر برای ملت است."
رئیس جمهور اظهار داشت: بعضی ها متوجه نمی شوند فکر می کنند جمعیت مثل نخود و لویبا است که اگر کم شد در بازار خرید می کنند.
وی گفت: "آب سالم وارد قم شد و مردم قم نگران افزایش جمعیت نباشند. من به شما از طرف خداوند قول می دهم روزی می رسد."
وضع کشور از اول انقلاب بهتر است
رئیس جمهور ایران ادامه داد: "حرفهایی که یک عده با ذهن های مادی می زنند که اگر جمعیت زیاد شود فقیر می شویم درست نیست. بعد از انقلاب تا الان فروش نفت ثابت ماند ولی جمعیت از اول انقلاب تاکنون دو برابر شد اما وضع کشور الان بهتر است."
چاوز می گفت هر چه جمهوری اسلامی بگوید قبول داریم
وی بار دیگر ادعاهای خود درباره چاوز را تکرار کرد و او را مردی مومن و انقلابی دانست و گفت: "چاوز در تمامی سخنرانی ها اسم امام را می آورد و چوبش را هم خورد. بارها برای مسائل گوناگون با او تماس می گرفتم و می گفتم و می گفت هر چه جمهوری اسلامی بگوید قبول داریم."
مردم ونزوئلا می گفتند زنده باد احمدی نژاد
احمدی نژاد گفت: "در صف طولانی که مردم ایستاده بودند رفتم و مردم ونزوئلا با صدای بلند زنده باد ایران می گفتند البته زنده باد احمدی نژاد هم می گفتند."

هیچ نظری موجود نیست: