.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

حمله وزیر اطلاعات به هاشمی: «همین آقا در فتنه دست داشت»

در حالی که هاشمی رفسنجانی مدعی است که حوادث سال 88 از قبل برایش «روشن بود»، وزیر اطلاعات ایران به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حمله کرده و گفته است که هاشمی پیش‌گویی نکرده، بلکه وزارت اطلاعات اطلاعات دقیقی دارد نشان می دهد وی در این حوادث دست داشته است.

حیدر مصلحی، صبح امروز پنج‌شنبه، در شهر قم سخنانی را درباره انتخابات ایران بیان کرده است.
به گزارش رسانه‌های ایران، مصلحی درباره حضور احتمالی اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفته است: «منجی سازی کاذب از برنامه‌های دشمن در زمان حاضر است.»
این اظهارات وزیر اطلاعات در حالی است که برخی از آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان «مرد بحران» و نجات دهنده ایران از شرایط موجود نام می برند.
مصلحی با اشاره به نامه هاشمی رفسنجانی پیش از انتخابات سال 88 ادامه داده است: «کسی که خود را پیش گوی حوادث فتنه 88 عنوان می‌کند می‌گوید من گفتم، بیانیه دادم اما باید به او بگوییم که او پیش‌گویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که همین آقا در فتنه دست داشته است.»
وی بار دیگر از نامه هاشمی به خامنه ‌ای انتقاد کرد و گفت «چه کسی بود که بیانیه بدون سلام علیکم به ایشان داد؟»
وی اضافه کرد: « کسی که جزء سران فتنه بوده است و انقلاب و نظام به دلیل یک سری ملاحظات مانند دو تن دیگر خیلی او را محصور نکردند و به او آزادی عمل دادند امر بر او اشتباه نشود که انقلاب یادش نرفته است که این آقا در فتنه چه نقشی ایفا می کرده است.»
حجت الاسلام مصلحی افزود: افراد ساکت در فتنه را زمان ناشناس عنوان کرد و گفت: نباید ساده از کنار این امر گذشت چرا که هم چنین شخصی در مقاطع حساس نظام کم خواهد آورد.
وزیر اطلاعات ایران سپس به جریان های سیاسی موجود در انتخابات پیش رو پرداخت و گفت که دوازده «گفتمان» در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند. «گفتمان اول گفتمان امام و رهبری و انقلاب است که این نوع باید غالب بوده و شاخص‌های انتخابات و فردی که باید انتخاب شود باید طبق این گفتمان تبیین شود.»
وی ادامه داد: «گفتمان فتنه، گفتمان اصلاحات و کارگزاران دو گفتمان دیگر در انتخابات هستند. دیگر گفتمان، گفتمان سازش است که باید به آنها بگوییم مذاکره با آمریکا از خط قرمزهای نظام است و تنها ولایت فقیه می‌تواند آن را تعیین کند.»
سخنرانی امروز وزیر اطلاعات در حالی صورت می گیرد که چندی پیش اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعي از خبرنگاران، نويسندگان، دانشجويان و طلاب اصلاح طلب، اظهارات تندی را علیه دولت محمود احمدی نژاد اظهار داشت.
وی گفت: اگر به نظرات بنده عمل مي شد امروز گرفتار شرارت هاي سال 88 نمي شديم چون براي من اين اتفاقات روشن بود.
هاشمی همچنین درباره حضور احتمالی اش در انتخابات گفت: من نمي گويم كه نمي آيم ولي مي گويم كه دولت بعدي با بدهي هاي زيادي سرو كار دارد.

هیچ نظری موجود نیست: