.

۱۳۹۲ خرداد ۴, شنبه

دستگیری 9 روسپی ایرانی در ترکیه به اتهام جاسوسی برای سپاه ایران

تصاویر برهنه برخی مقامات دولتی و نظامی ترک در منزل متهمان پیدا شده است

 العربیه:روزنامه حریت چاپ ترکیه روز جمعه 24-05-2013 با انتشار گزارشی از بازداشت یک گروه از زنان روسپی در شهر مرزی ایقدیر به اتهام جاسوسی برای ایران خبر داد.
به گزارش این روزنامه تعدادی از زنان ایرانی در این گروه در پوشش روسپیگری و ازدواج های موقت با مقامات نظامی، امنیتی و دولتی این کشور برای سپاه پاسداران جاسوسی می کردند.
این گزارش می افزاید: "حدود ۹ ماه پیش پلیس امنیت ترکیه طی گزارش های دریافتی از سوی مردم یک گروه 24 نفره را که در پوشش فروشنده سنگ های تزئینی به فعالیت های جاسوسی و جمع آوری اخبار و اطلاعات می پرداختند بازداشت می کند. 10 زن ایرانی از این گروه 24 نفره به ایران بازگردانده می شوند."
بر اساس این گزارش سرویس اطلاعاتی ترکیه تعدادی از این زنان را که به صورت غیرقانونی مجددا وارد ترکیه می شود را تحت نظر گرفته و روز هشتم ماه می مجددا این افراد به اتهام جاسوسی از طریق ازدواج موقت با نظامیان، مقامات امنیتی و دولتی و جمع آوری اطلاعات محرمانه از مراکز حساس و امنیتی ترکیه بازداشت شدند.
سازمان امنیت ترکیه اعلام کرده است که در بازجویی های صورت گرفته این زنان اعتراف کرده اند که با مدارک جعلی که سپاه پاسداران در اختیار آنها قرار داده است و با هدایت و راهنمایی آنها به صورت غیرقانونی وارد خاک این کشور شده اند و بارها نیز به صورت غیرقانونی به ایران ورود و خروج داشته اند.
این زنان اعتراف کرده اند که از سوی سپاه پاسداران مامور شده بودند تا خود را به مقامات امنیتی،نظامی و دولتی ترک نزدیک کنند و از طریق ازدواج موقت با آنها اخبار و اطلاعات محرمانه‌ی مورد نیاز دستگاه اطلاعاتی پاسداران را جمع آوری نمایند.
سازمان امنیت ترکیه همچنین می گوید که از منزل دو تن از این زنان که هویت آنها زهرا-ی و الوینا-آ معرفی شده است مقادیر زیادی اسناد محرمانه جمع آوری شده و همچنین تصاویر برهنه برخی مقامات دولتی و نظامی ترک کشف شده است.

هیچ نظری موجود نیست: