.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

اعتراض شدید احمدی نژاد به پاسدار نجار وزير کشور

فردانیوز (وابسته به قالیباف): حضور رئيس جمهور براي همراهي يک نامزد انتخاباتي در وزارت کشور با واکنش‌هاي زيادي همراه شد؛ به خصوص پس از آن که غلامحسين الهام، مجتبي ثمره هاشمي و زريبافان حاضر به همراهي رئيس جمهور و رحيم مشايي در وزارت کشور نشدند، اخباري منتشر شد که برخي ديگر از اعضاي دولت در اولين جلسه هيئت دولت نسبت به اين رفتار احمدي نژاد اعتراض کردند.
بنابر اين گزارش، در روز آخر ثبت نام نامزدها، تصميم بر اين بوده که افراد ياد شده به همراه خليليان و رحيمي دسته جمعي در وزارت کشور حضور پيدا کرده و تصميم گيري براي کانديداتوري با توجه به شرايطي که رقم مي خورد، توسط رئيس جمهور انجام گيرد.
حضور بدون هماهنگي خليليان و نماينده رحيمي در روز ثبت نام، با واکنش بعدي احمدي نژاد در جلسه هيات دولت مواجه شد ه و انصراف آنها از کانديداتوري نيز بر اساس همين واکنش احمدي نژاد انجام شده است.
ظاهرا خليليان در هنگام سفر هيات دولت به مازندران، موضوع نامزدي خود را با احمدي نژاد در ميان مي‌گذارد که با سکوت وي مواجه مي شود و اين سکوت از سوي خليليان به عنوان موافقت رئيس جمهور تلقي مي گردد و در نهايت نيز اقدام به ثبت نام مي کند.
در اين جلسه همچنين احمدي نژاد مشايي را کارآمدتر و بهتر از همه کانديداهاي موجود خوانده است.

بر اساس اخبار رسيده، احمدي نژاد به دليل عدم استقبال محمدنجار وزير کشور از وي در هنگام ورود به وزارت کشور در روزي که مشايي را همراهي‌ کرده، به شدت نسبت به نجار اعتراض کرده و نجار نيز البته پاسخ اعتراض‌هاي احمدي نژاد را داده است.

هیچ نظری موجود نیست: