.

۱۳۹۲ خرداد ۳, جمعه

رحیم ‌‌مشایی: دوره رسوایی فرارسیده است

دیگربان: اسفندیار رحیم‌مشایی با انتقاد از برخورد‌های سپاه٬ قوه قضائیه و حامیان علی خامنه‌ای با هواداران وی و احمدی‌نژاد هشدار داده که «دوره رسوایی فرا رسیده» و تیم رئیس دولت صد درصد پیروز خواهد شد.
آقای رحیم مشایی این مطالب را روز دوشنبه (۳۰ اردیبهشت) در جریان یک سخنرانی در میان حامیان خود بیان کرده و خبرگزاری «نمنا» روز پنجشنبه (دوم خرداد) آن را منتشر کرده است.
صلاحیت رحیم‌مشایی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان رد شده و وی به همراه محمود احمدی‌نژاد گفته که موضوع رد صلاحیت خود را پیگیری خواهد کرد.
مهمترین گزاره‌های این سخنرانی:
● {در واکنش به انتقادها از حضور احمدی‌نژاد در وزارت کشور} چه طور رئیس جمهور می‌تواند در پایان دور اول ریاست جمهوری برای ثبت‌نام خود به ستاد انتخابات وزارت کشور برود، ولی نمی‌تواند برای معرفی یا همراهی شخص دیگری به آنجا برود؟
● متأسفانه برخی از دستگاه‌هایی که باید به شدت از سیاسی کاری پرهیز کنند، تحت تأثیر اخبار برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفته و فراموش می‌کنند واکنش‌های آن‌ها اعتماد جامعه را زیر سئوال می‌برد.
● یک فضایی ساخته‌اند که از اول نشان دهند ما غیرقانونی و مخالف قانون هستیم؛ این فضا سازی‌ها اصلا معنی ندارد چون ما نیازی نداریم که خلاف و مخالف قانون باشیم؛ آنهایی به بی‌قانونی نیاز دارند که به خانه‌های مردم می‌ریزند و از یک سایت می‌ترسند.
● تعطیل کردن یک سایت یعنی چه؟ یعنی ترسیدن از حرف و پیام؛ و کسی که از حرف و پیام می‌ترسد از جنس پیامبر، امام، دین، آسمان، حقیقت و جوهر درخشان انسان نیست.
● {خطاب به حامیان خود} صبور باشید. ما فقط در مسیر قانون حرکت می‌کنیم؛ ما تحت نظر ولی فقیه هستیم و ظلم را هم برنمی‌تابیم چرا که معتقدیم ولی فقیه هم ظلم را برنمی‌تابند.
● حتی اگر در کار ما وقفه‌ای ایجاد شد، شما امیدوار باشید و بدانید که ما تا شب انتخابات داغ داغ حضور داریم حتی اگر به ما فرصت صحبت در تلویزیون را ندهند.
● من معتقد هستم که پیروزی ما صد درصد و قاطع است.
● من هیچ وقت از پاسخ فرار نکرده‌ام و به تمام سوالات پاسخ می‌دهم چرا که معتقدم جامعه‌ای که سئوال نمی‌کند آنتروپی جدی دارد و می‌رود که خاموش شود.
● اگر پرسشگری از جامعه حذف شود، جواب هم حذف می‌شود. اگر سؤال به هر دلیلی از جامعه حذف شد، پاسخ موضوعیت ندارد و هر حرف غلط و بی‌منطقی می‌تواند در جامعه پرچمدار شود.
● سایت‌هایی با هزینه‌های کلان ایجاد می‌شوند که فقط دستور دارند مشایی را خراب کنند.
● یک شخصی که من او را نمی‌شناختم به من گفت در جلسه‌ای به نام بصیرت {اشاره به جلسات بصیرت‌افزایی سپاه در شهرها} از ابتدا تا انتها فقط از شما بد گفتند و من در آخر جلسه از سخنران خواستار سند و مدرکی که نشان دهنده این اتهامات به شما باشد شدم و او در جواب به من گفت: ای بابا، پنج، شش سال است تمام دستگاه‌های اطلاعاتی کشور تمام زوایای زندگی این شخص را بررسی کرده‌اند هیچ چیزی پیدا نکرده‌اند، شما چطور از من سند و مدرک می‌خواهید؟
● این روش کار، حذفی است و اگر در کوتاه مدت یک نفر با این روش حذف شد که هیچ، ولی امان از زمانی که حذف نشود؛ چرا که مانند موجی است که برمی‌گردد و رسوا می‌کند.
● الان دوره رسوایی فرا رسیده است و هرچه جلوتر می‌رویم، دیگر من نباید حرف بزنم بلکه افرادی هستند که باید از ترس، پشت دیگران خود را مخفی کنند.
● ما باید مزاجمان، مزاجی باشد که هیچ کس نتواند یک چیز بدبو را به عنوان عطر به ما قالب کند.

هیچ نظری موجود نیست: