.

۱۳۹۲ فروردین ۱۸, یکشنبه

رحیم‌مشایی: همه سلیقه‌های سیاسی باید در انتخابات شرکت کنند

اسفندیار رحیم مشایی پس از پایان جلسه هیأت دولت

اسفندیار رحیم مشایی، مشاور محمود احمدی‌نژاد و رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، با تأکید بر این که دولت با هر نوع تخلف انتخاباتی مقابله خواهد کرد، در عین حال توضیح داد که دولت هیچ شعار انتخاباتی ندارد و مایل نیست که فضای کشور انتخاباتی شود. او همچنین تصریح کرد که «همه سلیقه‌های سیاسی موجود در کشور باید در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری حضوری فعال داشته باشند».

 اسفندیار رحیم مشایی، در دعوتی گسترده به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: «من از تمامی کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند به کشور خدمت کنند، برای حضور در این عرصه دعوت می‌کنم».
به گفتۀ وی، «حضور هرچه بیشتر این افراد در انتخابات ریاست‌جمهوری موجب می‌شود مردم را با سلیقه‌های مختلف جذب کنند»...
رحیم مشایی که رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد هم هست، بار دیگر بر لزوم حضور همۀ جریان‌ها در انتخابات تصریح کرد و گفت: «همه سلیقه‌های سیاسی موجود در کشور باید در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری حضوری فعال داشته باشند».
اسفندیار رحیم مشایی سپس در مورد شعار «زنده باد بهار» توضیحاتی داد و تأکید کرد که این عبارت «شعار انتخاباتی دولت و کاندیدای دولت نیست».
او گفت که «دولت اصلاً شعار انتخاباتی ندارد» و افزود دولت مایل نیست که «فضای کشور فضای انتخاباتی شود و دلیلی هم ندارد که وارد این جریانات شود»...
رحیم‌مشایی همچنین تأکید کرد که «دولت اجرای انتخابات را با قدرت و در نهایت سلامت به‌پیش خواهد برد». به گفتۀ او
احمدی‌نژاد «تأکید دارد که با هر تخلفی در هر سطحی برخورد جدی شود».

هیچ نظری موجود نیست: