.

۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

برمه (ميانمار)؛ در آتش مسلمان ستیزی !!؟

سنى نيوز: دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمانان، این روزها در هرکجای دنیا علیه ملت های مظلوم و کشورهای مسلمان نشین، انواع جنایتها را مرتکب شده و به بهانه های واهی و نادرست به قتل و کشتار مردم بی دفاع و بی گناه پرداخته و روزانه مرتکب هزاران جرم و جنایت می شوند و همه روزه بیش از پیش بر شدت ظلم و جنایت ها افزوده و بدون ترس از خدا و بشر، همچنان سرگرم نسل کشی مسلمانها هستند؛ از قبله نخستین(بيت المقدس) گرفته تا برمه (ميانمار) و چچن، از سوریه گرفته تا افغانستان و پاکستان، همه و همه زیر آتش خشم دشمنان گلوله باران می شوند؛ خانه های مسلمانان بر اثر اصابت موشک ها و بمباران های هوایی دشمنان از سقف بر سر زنان و کودکان فرو می ریزند؛ جوانان مسلمان در حالیکه تازه پا به سن جوانی گذاشته بر اثر حملات ددمنشانه دشمنان خونخوار، باهزاران امید و آرزو شهید می شوند؛ طوفان ظلم دشمنان تا حدی وسیع و گسترده است که جشن های عروسی و خوشی های مسلمانان را تبدیل به ماتم و غم نموده و داغ فرزندان دلبند را بر دل خسته و رنجدیده پدران و مادران می گذارد؛ این سنگدلان آخر زمانه چنان قسی القلب هستند که حتی به نوزادان شیر خوار و اطفال معصوم نیز رحم ننموده و در نهایت سنگدلی بطرز فجیعی آنها را به شهادت می رسانند؛ اما چرا و به کدامین گناه؟!؟
چرا دست ستمگر تا این حد قوی شده و به کدامین گناه مسلمانان را قتل عام می کنند؟؟؟
چرا دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین تا این حد جسور شده اند و با کدامین مجوز، ریختن خون مسلمانان مباح و آسان شده است؟؟؟
چرا در این زمانه گفتن کلمه مسلمانی جرم شده و به کدامین سند مسلمانان مجرم شناخته شده اند؟!؟
چرا سرزمین ها و اراضی مسلمین تصاحب و اشغال شده و با حکم کدامین قانون، امنیت جان و مال مسلمانان سلب گردیده است؟؟؟
سازمانهای نام نهاد مدافع حقوق بشری کجا هستند که ناقوس فریادرسی آنها گوش عالم را کر نموده چرا فریاد مظلومان برمه(ميانمار) را نمی شنوند و برای توقف جرم و جنایت های نامحدودی که آنجا علیه مسلمین صورت می گیرد جلسه تشکیل نمی دهند و یک دادگاه بین المللی برای رسیدگی به فاجعه انسانی برمه راه اندازی نمی کنند؟
چه شده حقوق بشر را؟ این سهل انگاری نابخشودنی و سکوت آزار دهنده آن نهادهای به اصطلاح فریادرس بشر از برای چیست؟ نکند برای آنها مردم مسلمان برمه از نوع بشر نیستند؟ یا سازمان ملل و نهاد به اصطلاح مدافع حقوق بشر آن، فقط مدافع بشری هستند که مسلمان نباشند؛ یا نکند در این عصر پیشرفته و تکنولوژی دنیا از حال زار مردم برمه بی خبر هستند؟؟؟
رسانه ها کجا هستند که با چشمان تیزبین و عقل کنجکاو خود ـ که به قول معروف ـ مو را از خمیر کشیده و سوزن را در خرمن کاه ـ اگر اراده کنند ـ می توانند پیدا کرده و در حجم بسیار وسیع پوشش خبری بدهند. امروزه چرا در مقابل ستم ستمگران مسلمانان برمه زبان لال گرفته و چیزی نمی گویند و چرا کور گشته اند و اندکی از آن صحنه های تکان دهنده و رقت انگیز ستمدیدگان برمه را به تصویر نمی کشند؟ چرا؟
قدرت های جهانی که لاف بشر دوستی سر می دهند و دفاع از حقوق انسانیت را جار می زنند کجا هستند که علیه جنایات حکومت ستمگر و بودائیان برمه قطعنامه صادر کنند و برای کمک به مظلومین آن کشور، نيروى نجات گسیل داشته و برای دلجویی بی نوایان آن دیار، بسته های کمکی اعزام نمایند؟
آنهایی که به گمان غلط خویش بر کشورهايی مثل عراق و افغانستان به بهانه نجات بشریت مظلوم، ارتش تا دندان مسلح فرستادند و این دو کشور مسلمان را به خاک و خون کشیدند؛ امروز کجا هستند که به داد بشریت مظلوم در برمه برسند؟ چرا سکوت کرده اند؟ چرا ترسیده اند؟ چرا اقدامی نمی کنند؟ چرا حداقل در بیانات رسمی، این اعمال ضد بشری بودائیان و مقامات جنایت پیشه برمه را محکوم نمی کنند؟ آیا جز این است که در آنجا منافعی نمی بینند؟ آیا جز این است که برای آنها خون مسلمانان مهم نیست؟ آیا جز این است که مقامات برمه زیر دید مستقیم ایادی استکبار جهانی مرتکب جنایت می شوند؟ آیا جز این است که حکومت ظالم برمه انواع ظلم و ستم در حق مسلمانان برمه را از خود قدرت های استکباری منطقه و جهان، الگو برداری می کند؟
راستی رهبران کشورهای اسلامی کجا هستند؟ آنها را چی شده که علیه جنایات هولناکی که بر مسلمانان برمه رواداشته می شوند، سکوت اختیار کرده و چیزی نمی گویند؛ مگر آنهایی که در برمه قتل عام می شوند مسلمان نیستند؟ مگر مسلمانان با هم برادر و یکی نیستند؟ مگر مرز مشترک ما مسلمانان با مسلمانان برمه اسلام نیست؟ مگر مرز اسلام از مرز جغرافیایی برتر نیست؟ پس چرا رهبران کشورهای اسلامی مظلومیت مسلمانان برمه را نشنیده و ندیده می گیرند و چرا علیه حکومت ظالم برمه و حامیان آن کشور در سطح بین الملل اقدامی فرایند شان و اعتیار خویش نکرده و علیه جنایات بی نظیر و وحشیانه دولت و افراطیون بودایی، عکس العمل جدی نشان نداده و برای حل این موضوع دردناک و خانمانسوز تا اکنون اقدام لازم اتخاذ نکرده اند؟
واقعا که مسلمانان چه مظلوم و بدون یار و یاوراند؛ وقایعی که این روزها در کشور برمه در حال رخ دادن است و تا اکنون اتفاق افتاده خیلی دشوار خواهد بود که بتوان با نیش قلم به شرح آن پرداخت؛ چه در آنجا صحنه هایی از نسل کشی دوران قدیم به روایت تاریخ کهن دریادها تداعی می شوند؛ چیزی که امروزی ها در بوته فراموشی سپرده و یا آن جنایات ضد بشری تاریخ قدیم را به افسانه تعبیر می کنند؛ اما آنچه که در برمه از آتش زدن خانه ها (اماکن مسکونی) و مساجد (اماکن مذهبی) و آتش زدن اجساد زنده و مرده مسلمانان اعم از زن و مرد، پیر و جوان، كودک و نوجوان و هزاران وحشی گری نانوشته و هزاران درد ناگفته و هزاران تصویرنادیده از صحنه های دلخراش و تکان دهنده نقل می شوند شکی نیست که حقیقت داشته و واقعیت های تلخ روزگار ماست.
آنچه در برمه می گذرد آتش بغض، کینه و عداوت شعله ور شده چند صد ساله دشمنان اسلام و مسلمین است که سالیان سال است دشمنان، این آتش خشم را در درون خود مخفی نگه داشته بودند و امروزه بنام بودائیسم افراطی علیه مسلمین چون مصبیبتی مهلک بروز می دهند؛ اما این تنها برمه نیست که در آتش مسلمان ستیزی می سوزد بلکه افغانستان عزیز و دیگر کشورهای مسلمان نشین نیز به سبب بی ننگی، عدم صلاحیت کافی و وابستگی رهبران وطنفروش، ایمان فروش و وجدان فروش به غرب (و مخصوصا به اهل کتاب یهود و نصاری) روزانه به همان سرنوشت مسلمانان مظلوم برمه گرفتار هستند؛ و تنها راه نجات از این باتلاق عذاب دستور همیشه جاوید قرآن؛ یعنی جهاد دستجمعی علیه کفار و دشمنان است، در غیر آنصورت این وضعیت دشوار همچنان دامنگیر امت اسلام خواهد بود.
به امید فردای باعزت وآزاد مسلمانان مظلوم برمه، افغانستان، منطقه و جهان
نويسنده: ابوصهیب حقانی هراتی
منبع: صداى جهاد

هیچ نظری موجود نیست: