.

۱۳۹۲ فروردین ۱۴, چهارشنبه

اتباع شيعه (گدا گشنه ها) بيشترين قشر گردشگران...

اتباع شيعه (گدا گشنه ها) بيشترين قشر گردشگران ورودی را به كشور تشكيل می دهند
رئيس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی گفت: بيشترين قشر گردشگران ورودي به كشور را اتباع شيعه كشورهاي همسايه تشكيل مي دهند.به گزارش خبرنگار مهر، سعيد ولي‌زاده ظهرچهارشنبه اظهار کرد: درحال حاضر بیشترین قشر گردشگران ورودی کشور را اتباع شیعه از کشورهای همسایه تشکیل می‌دهند.
وي با اشاره به اينكه از تورهای خارجی نوروز ۹۲ استقبال کمتری در قیاس با سال‌های گذشته شده است افزود: افزایش نرخ ارز و نوسانات آن سبب کاهش تورهای خارجی و افزایش تورهای داخلی در ایام نوروز شد.
وی با بيان اينكه در مقابل کاهش تورهای خارجی شاهد افزایش تورهای داخلی بوده‌ایم، افزود: نوسانات ارزی و افزایش نرخ آن و همچنین افزایش قیمت تورها عوامل مهم و تاثیرگذار بر کاهش تورهای خارج از کشور است.
ولي‌زاده بيان کرد: ایران با وجود جاذبه‌های فراوان گردشگری، منطقه‌ای ارزان برای گردشگری به شمار می‌رود و باید از این ظرفیت و فرصت استفاده صحیح شود بنابراين تلاش مي‌كنيم تورهاي ورودي به ايران را افزايش دهيم.
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی یادآور شد: در ایام تعطیلات و به ویژه نوروز نسبت به دیگر ایام سال پیک سفر به مشهد مقدس افزايش مي‌يابد بنابراين دفاتر خدمات مسافرتی در این ایام بايد آمادگی کامل داشته باشند.
ولي‌زاده تاکید کرد: باید نواقص موجود در سیستم حمل‌ و نقل برطرف شود و براي ارتقا آن تلاش كرد زيرا یکی از عوامل موثر در جذب گردشگر خدمات حمل و نقل است.

هیچ نظری موجود نیست: