.

۱۳۹۲ فروردین ۲۲, پنجشنبه

احمدی‌نژاد: به شما چه ربطی دارد که چه کسی بیاید یا نیاید

احمدی نژاد و مشایی

آقای احمدی نژاد در سفر به سمنان اسفندیار رحیم مشایی را نیز با خود برده که از وی به عنوان نامزد ریاست جمهوری نام برده می‌شود
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران که به سمنان سفر کرده، گفته است "یک عده می‌گویند که نظر رهبری این است که این شخص بیاید و آن شخص نیاید، به شما چه مربوط است؟ این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند، همه سلایق باید بیایند."
آقای احمدی نژاد، به نقل از آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران گفته است که "همه کسانی که صلاحیت دارند باید بیایند و ملت انتخاب کنند" و اضافه کرده که "برخی باید مراقب باشند که سخنانی نگویند که مردم را بی‌انگیزه و یا مایوس کنند."
به گفته رئیس جمهور ایران به "لحاظ سیاسی حضور مردم دوای مشکلات امروز کشور است و یک مشارکت گسترده و نزدیک به ۵۰ میلیون می تواند همه معادلات داخلی و بین‌المللی را بر هم بزند."
با توجه به اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، هواداران آیت‌الله خامنه‌ای نگرانی‌هایی درباره انتخابات پیش رو دارند.
آنان از سویی نارضایتی خود را از فعالیت احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات مطرح کرده‌اند و از سوی دیگر درباره ایجاد تنش از طرف نزدیکان محمود احمدی‌نژاد ابراز نگرانی کرده‌اند. به ویژه آنها درباره نامزدی احتمالی اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر پیشین آقای احمدی‌نژاد، هشدار می‌دهند.
آقای احمدی‌نژاد در ماه‌های گذشته بارها نسبت به احتمال اعمال سلیقه بخش‌هایی از نهادهای حکومتی در انتخابات هشدار داده است.
مواضع او به نگرانی‌هایی در میان هواداران آقای خامنه‌ای انجامید تا جایی که یکی از فرماندهان سپاه پاسداران درباره احتمال عدم برگزاری انتخابات توسط دولت هشدار داده بود.
سرتیپ محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا گفته است که "فتنه‌ای عمیق‌تر و گسترده‌تر از فتنه ۸۸ در پیش داریم و فتنه‌ها در انتخابات ۹۲ قبل از انتخابات است. به شکلی که برخی می‌گویند اگر اینچنین نشود، انتخابات را برگزار نمی‌کنند و آن را تحریم می‌کنند."
آقای احمدی‌نژاد در سخنانش امروز خود در سمنان دوباره تاکید کرده که "مبادا عده‌ای این طرف و آن طرف پیدا شوند و خود را مالک کشور و آقا بالا سر مردم بدانند و بخواهند به جای آنها تصمیم بگیرند."
یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران نزدیک به دو ماه دیگر یعنی ٢٤ خرداد ماه برگزار می‌شود ولی هنوز نامزدهای اصلی انتخابات مشخص نشده اند.

هیچ نظری موجود نیست: