.

۱۳۹۲ فروردین ۲۲, پنجشنبه

شكنجه شديد يک جوان اهل سنت در زندان قزل حصار

سنى نيوز: طبق تازه‌ترين خبرى كه از زندان قزل حصار به دست ما رسيده حد اقل  يكى از زندانيان اهل سنت اين زندان به شدت مورد شكنجه قرار گرفته و از ناحيه‌ سر خونريزى شديد كرده است.
اين گزارش كه از داخل زندان به بيرون درز كرده است مي گويد: رئيس زندان قزل حصار تهران به نام حسينى و مسئول حفاظت اين زندان به نام موسوى و يك سرهنگ سپاهى به نام بختيار عليزاده با وارد شدن به بند زندانيان اهل سنت كرد زبان در زندان قزل حصار و ايجاد رعب و وحشت بين زندانيان به صورت بسيار وحشيانه يك زندانى كرد اهل شهرستان جوانرود استان كرمانشاه به نام صديق محمدى را مورد ضرب و جرح قرار داده اند.
شاهدان در داخل زندان گفته اند كه با چاقو سر اين زندانى را زخمى كرده اند كه باعث شكستن سر وى شده است و اين زندانى به شدت خونريزى كرده است ولى مسئولان زندان از مراجعه وى به بهدارى زندان ممانعت مى كنند. هم اكنون وضعيت سلامت اين زندانى به شدت وخيم است.
 بعد از ممانعت از طرف مسؤلان زندان جهت انتقال وى به بيمارستان، زندانيان اعتراض كرده اند كه با عكس العمل توهين آميز مسئولان روبه رو و با تحريك احساسات مذهبى زندانيان شيعه در اين زندان باعث درگيرى زندانيان در داخل زندان قزل حصار شده‌اند.
گفتنى است شمار 272 تن از جوانان اهل سنت و فعالين مذهبى كردستان در زندانهاى رجايى شهر و قزل حصار زندانى هستند.

هیچ نظری موجود نیست: