.

۱۳۹۲ فروردین ۳۰, جمعه

مظنونان انفجار بوستون دو برادر چچن تبار هستند

فرماندار ایالت ماساچوست اعلام کرد که دو مظنون بمبگذاری "دوی مارتون" بوستون دو برادر جوان چچنی تبار به نام های تیمور و جوهر تزارنایف هستند که یکی شان در جریان درگیری مسلحانه با افراد پلیس کشته و دیگری موفق به فرار شده است.

جستجو برای یافتن مظنون دوم ادامه دارد و رییس پلیس ایالت ماساچوست از مردم خواسته است که درب خانه های شان را به روی افراد ناشناس نگشایند. به گزارش خبرگزاری رویترز هردو مظنون در جریان تعقیب و گریز بسوی پلیس مواد انفجاری پرتاب کردند.
پنجشنبه شب گذشته پلیس فدرال آمریکا تصاویر دو مظنون بمب گذاری های روز دوشنبه گذشته در بوستون را منتشر کرد. در این تصاویر دو مرد در نزدیکی محل انفجار دیده میشوند که یکی شان کلاه تیره و دیگری کلاه سفید بر سر دارند.
ادوارد دیویس، رئیس پلیس بوستون گفته است مظنون کلاه سفید موفق به فرار شده و تحت تعقیب قرار دارد.
پلیس ماساچوست بامداد امروز اعلام کرد که منطقه واتر تاون را تحت بازرسی کامل قرار خواهد داد و از ساکنان منطقه خواسته است که درب خانه های شان را به روی افراد ناشناس نگشایند. در انفجارهای روز دوشنبه گذشته در بوستون که در نزدیکی خط پایانی "دوی ماراتون" رخ داد سه نفر از جمله یک پسر هشت ساله کشته و ۱۷۰ نفر دیگر زخمی شدند. 

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "اف بی آی" روز گذشته فیلمی ویدیویی پخش کرده است که در آن مظنونان به بمب گذاری بوستون نشان داده می شوند.

"اف بی آی" در اطلاعیه ای از مردم آمریکا خواسته است تا در صورت داشتن هر گونه اطلاعاتی درباره این افراد ، آنها را به مقامات امنیتی آمریکا گزارش دهند.

روزنامه "بوستون گلوب" در گزارشی گفته است که فرد مظنون در پی درگیری با پلیس آمریکا کشته شده است.  

هیچ نظری موجود نیست: