.

۱۳۹۲ فروردین ۲۲, پنجشنبه

الهلال برخی تماشاگران ایرانی را به برخوردهای غیراخلاقی متهم کرد

شکایت الهلال سعودی به دلیل استفاده از شعارهای دینی در ورزشگاه آزادی

العربیه:باشگاه الهلال سعودی روز چهارشنبه 10-4-2013 اعلام کرد به دلیل برخوردهای " غیر اخلاقی" برخی تماشاگران ایرانی در ورزشگاه آزادی ، شکایت خود را به کنفدارسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.
به گزارش العربیه، الهلال سعودی می‌گوید کاروان باشگاه الهلال، حوادث غیر ورزشی که در جریان بازی با تیم استقلال ایران در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاده، را ضبط کرده و این فیلم به همراه شکایت رسمی تقدیم کنفداراسیون فوتبال آسیا شده است.
بر اساس این گزارش از جمله حوادث غیر ورزشی پیش آمده در این دیدار ، می‌توان به پرتاب ترقه‌های آتش‌زا به سمت بازیکنان الهلال و نیز شعارهای دینی اشاره کرد که الهلال سعودی این اقدام‌ها را به دور از اخلاق ورزشی توصیف کرده است.
گفتنی است که در دقیقه 70 مسابقه میان دو تیم استقلال ایران و الهلال سعودی یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، ترقه‌ای را به سمت نیمکت الهلال سعودی پرتاب کرد که برای دقایقی باعث توقف بازی شد.
همچنین در جریان بازی دو تیم یکی دیگر از تماشاگران ترقه‌ای دستی را به کنار زمین پرتاب کرد. داور مسابقه برای چند بار مجبور شد بازی را متوقف کند.
باشگاه الهلال سعودی گفته است که پیش از سفر به ایران ، کنفدراسون فوتبال آسیا را از احتمال پیش آمدن چنین اتفاقاتی آگاه کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست: