مرکز اطلاع رسانی مخالفان "سانا الثوره" روز یکشنبه 8-12-2013 از کشته شدن 50 تن از اعضای حزب الله لبنان و گروه فرقه گرای عراقی موسوم به "لشکر ابوالفضل"، به دست گروههای داعش و النصره الاسلامیه در منطقه زینبیه دمشق خبر دادند.
بر اساس این گزارس شبه نظامیان "جنبش آزادگان شام، جبهه نصره و گروه امارت اسلامی شام و عراق (داعش) با محاصر گروه مسلح عراقی موسوم به لشکر ابوالفضل و عناصر حزب الله لبنان بیش از 50 تن از آنها را در حومه دمشق به قتل رساندند.

طبق این گزارش گروههای مخالف اسد در کمینی در جاده امداد رسانی  نیروهای حزب الله توانستند 4 کامیون حامل سلاح نیروهای اسد را منهدم کنند.

 این اولین بار نیست که نیروهای حزب الله لبنان تلفات سنگینی را در سوریه متحمل می شوند. در ماه گذشته نیز 50 تن از عناصر این حزب در منطقه حجیره در حومه دمشق در کمین ارتش آزاد سوریه کشته شدند.

حزب الله لبنان در حمایت از رژیم اسد علیه مخالفان سوری می جنگد. این حزب تاکنون جنایت های متعددی را در حق مردم سوریه مرتکب شده است.

اما گروه موسوم به لشکر "ابوالفضل عباس" از شیعیان افراطی و فرقه گرای عراقی هستند که در ازای سرکوب و کشتار مردم سوریه از رژیم سوریه پول دریافت می کنند.

این گروه فرقه گرا در سال 2012 به بهانه حمایت از مرقد حضرت زینب توسط رژیم اسد، با حمایت مالی ایران و آموزش نظامی حزب الله لبنان و سپاه قدس ایران تشکیل شد.

افراد این گروه از شیعیان افراطی و بیسواد مناطق جنوب عراق، ایرانی ها و لبنانی ها تشکیل شده اند. سوری ها می گویند فرقه گرایان موسوم به لشکر"ابوالفضل عباس" آنچنان افراطی هستند که همه سنی ها را کافر می دانند و تاکنون به فجایع انسانی زیادی از قبیل قتل عام های دستجمعی، تجاوز و غارت روستاهای سنی نشین دست زده اند.