محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مجمع تشخیص مصلحت نظامی ایران، توسط دادگاه انقلاب تهران، به شلاق، حبس و محرومیت از وکالت محکوم شد.
به گزارش سایت ''تسنیم''محمود علیزاده‌طباطبایی در این باره گفته است: ''من تا بعد از انتخابات هیچ‌ اظهارنظری درباره این موضوع نمی‌کنم.
''
او ادامه داده است: ''من ناگفته‌های زیادی در این زمینه دارم که بنا نداشتم آنها را بیان و رسانه‌ای کنم اما حالا که آقایان این موضوع را رسانه‌ای کردند من هم بعد از انتخابات تمام ناگفته‌های خود را علنی می‌کنم.''
بنا بر گزارش ها شعبه اول دادگاه انقلاب تهران محمود علیزاده طباطبایی را به دلیل نشر اکاذیب به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری، ۴ ماه حبس تعزیری به دلیل افترا و نهایتا بر اساس ماده 19 قانون مجازات اسلامی به ۵ سال محرومیت از وکالت محکوم کرده است.

پیش از این عنوان شده بود علت تشکیل این پرونده، برخی اظهارنظرهای علیزاده‌طباطبایی علیه معاون امنیت سابق دادستان تهران بود که از طریق یک فایل صوتی منتشر شده است.