دهها تن از مردم  کویت بعد از ظهر روز سه شنبه 11-6-2013 ضمن تجمع در مقابل سفارت لبنان در پایتخت این کشور، ضمن اعتراض شدید به کشتار  سوری ها به دست حزب الله لبنان در القصیر و حلب عکس های حسن نصر الله را آتش زدند.
تظاهر کنندگان با بلند کردند پلاکاردهای که بر روی آنها بجای حسن نصر الله حسن نصر الطاغون و بجای حزب ا... حزب الشیطان نوشته شده بود، خشم خود از مشارکت این حزب در کشتار مردم سوریه اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه بیش از 70% از مردم کویت از انقلاب  سوری ها  حمایت می کنند.
بر اساس این گزارش تظاهر کنندگان کویتی با اعتراض علیه کشتار سوری ها بوسیله  حزب الله لبنان، خواستار اخراج سفير لبنان از اين کشور و تحريم کالاهای ايران به دليل حمايت تهران از  "حزب الشيطان " شدند.
همزمان با این تظاهرات اعتراضی 8 فروشگاه بزرگ زنجیره ای در کویت روز چهارشنبه اعلام کردند که کالاهای ایران را  به دلیل حمایت این کشور اسد و حزب الله تحریم  خواهند کرد.
شیخ شافعی العجمی یکی از حمایت کنند گان از انقلاب مردم سوریه که از برگزار کنندگان این اعتراض در مقابل سفارت لبنان بود، در این مورد گفته است که "این اولین قدم برای اعتراض به کشتار سوری هخا توسط ایران و حزب الله است و دومین گامی که در آینده خواهیم برداشت تحریم کامل خرید کالاهای ایرانی و لبنانی در کویت خواهد بود.