.

۱۳۹۲ خرداد ۱۱, شنبه

آیا احمدی نژاد پشت مناظره جنجالی است؟


وبلاگ دانشجو: برخی شواهد نشان می دهد احمدي نژاد در طراحي مناظره جنجالي روز جمعه از طريق ضرغامي به صورت غير مستقيم دست داشته و چون با حذف مشايي به وجهه و اقتدار او ضربه شديدي وارد شد قصد انتقام گيري از خامنه اي را داشت و با عملي نمودن برنامه خود در برگزاري هر چه بدتر اين مناظره توانست نشان دهد سکوتش در برابر رد صلاحيت مشايي به اين دليل است که به جز اعتراض کردن، ابزار کارساز تري نيز در دست دارد.
اگر به خاطر داشته باشيد مرتضي حيدري همان مجري اختصاصي تيم احمدي نژاد - مشايي بود که تا کنون به صورت تمام و کمال در اختيار دولت نهم و دهم بوده است و تمام مصاحبه هاي احمدي نژاد را انجام داده و به قول خودشان مراوداتي با "جريان انحرافي" نيز داشته است و همين مجري بدون حضور احمدي نژاد و نماينده او مسئول اجراي اين مناظره شده بود.
سئوالاتي که مرتضي حيدري تحت عنوان چند گزينه اي و بلي-خير مطرح مي‌کرد در ظاهر به نظر مي‌آمد که مشکل دارند ولي چه کسي اين سئوالات را به شکل کاملاً واضح مشکل دار طراحي کرده بود؟ پاسخ تيم احمدي نژاد است. اين سئوالات هدفمند و با طراحي هوشمندانه تنها با هدف تحقير کردن نامزدها طراحي شده بودند و محسن رضايي ضمن اعتراض به نحوه برگزاري اين مناظره گفت: "اگر از همين اول شئونات رئيس جمهور را رعايت نکنيم معلوم است دولت قوي نمي‌خواهيم تشکيل دهيم".
حسن روحاني نيز اخيراً در برنامه پرسش و پاسخ در شبکه دو تلويزيون رژيم بارها از نفوذ به شدت زياد دولت احمدي نژاد در صدا وسيما انتقاد کرد و هشدار او مي‌توانست براي وقوع اتفاقاتي از اين دست باشد.
نشانه ديگري که این نظريه را ثابت مي‌کند قسمت پاياني مناظره بود، همان بخشي که از کانديداها مي‌خواستند در مورد عکسهايي که نشان داده مي‌شود نظر بدهند، اين عکسها طوري انتخاب شده بود که تنها و تنها بيانگر دست آوردهاي دولت احمدي نژاد باشد مثل عکسي از پروژه تکميل شده مسکن مهر و ديگري عکسي از ترافيک تهران يعني همان مسئله اي که احمدي نژاد براي حلش در رشته ترافيک و حمل و نقل دکترا گرفته است

هیچ نظری موجود نیست: