.

۱۳۹۱ بهمن ۱۹, پنجشنبه

پسر احمدی نژاد پدرش را به ''علی'' و لاریجانی را به ''معاویه'' تشبیه کرد

العربیه: مهدی احمدی نژاد فرزند محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران پدرش را به حضرت علی امام اول شیعیان و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را به معاویه تشبیه کرد.

به گزارش سایت ''انتخاب'' مهدی احمدی نژاد در صفحه شخصی خود در باره حوادث اخیر سیاسی در ایران اظهار نظر کرده و نوشته است: ''از تمام تریبون ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می کنند ولی تا به آن ها بگویی خودتان هستید می شوی بی ادب.''

او همچنین درباره اختلافات اخیر میان احمدی نژاد و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته است: ''استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید.''

ظاهراً از نظر پسر احمدی نژاد، لاریجانی در ماجراهای اخیر همان معاویه و پدرش در قامت حضرت علی (ع) ظاهر شده است.

مهدی احمدی نژاد در بخش دیگری از نوشته هایش، وعده داده است که ''۱۰۰سال دیگه مردم برای احمدی نژاد روز بزرگداشت"توی تقویم" می گذارند.

صحن مجلس در جلسه اخیر استیضاح وزیر کار صحنه رویارویی سنگین قوه مجریه و قوه مقننه بود.



دولتی‌ها با رئیس خود، محمود احمدی‌نژاد، به مجلس آمدند و در نهایت یک وزیر خود را از دست دادند. با این حال محمود احمدی‌نژاد، از فرصت دفاع از وزیر خود، برای حمله به مجلس و در راس آن علی لاریجانی بهره برد.



رئیس دولت یک فیلم که بوسیله دوربین مخفی ضبط شده بود، در صحن علنی به نمایش گذاشت و خودش متن منتسب به طرفین مکالمه یعنی سعید مرتضوی و فاضل لاریجانی (برادر رئیس مجلس) را خواند.

در این متن فاضل لاریجانی از سعید مرتضوی درخواست می‌کند که توصیه‌هایی بکند تا به وی سمت مشاوره اقتصادی بدهند و در عوض مرتضوی از وساطت فاضل میان او و روسای قوای مقننه و قضاییه بهره‌مند شود.



محمود احمدی‌نژاد در نطق خود خانواده لاریجانی را به طور تلویحی به مانع‌تراشی برای دولت متهم کرد و فیلم مذکور را گواهی بر آن گرفت. وی نمایندگان را بی‌خبر از پشت پرده و فشارها دانست.



علی لاریجانی نیز در مقام پاسخ، رئیس جمهور را به بد‌اخلاقی و رفتار مافیایی متهم کرد. رئیس مجلس همچنین گفت که ساعت هفت صبح محمود احمدی‌نژاد معاون خود را فرستاده بود و تهدید کرد اگر استیضاح متوقف نشود فیلمی در مجلس به نمایش گذاشته خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: