.

۱۳۹۱ بهمن ۲۲, یکشنبه

احمدی‌نژاد: کشور مال ملت است/با آمریکا صحبت می کنم

کشور مال ملت است و انقلاب مال آنهاست، همه چیز مال ملت است/خطاب به آمریکا: شما اسلحه را کنار بکشید، من خودم با شما صحبت می کنم/به خاطر تلخ نشدن کام ملت در این روز موضوعاتی را به وقتی دیگر موکول می کنم
بخش هايی از سخنرانی احمدی نژاد در راهپیمایی 22 بهمن:
این ملت از حقوق اساساسی خود سر سوزنی عقب نشینی نخواهد کرد.
تمام قدرتهای استکباری در برابر عظمت ملت ایران شکست خورده اند. انقلاب برای احیای عظمت ملت ایران است. امروز ملت ایران عزیزترین ملتها است. علاقه وافر ملتها به ملت ایران نشانه این حقیقت است.
پیشرفته ترین هواپیمای نظامی به دست متخصصین ساخته شد. این هواپیما همه ویژگی های مثبت همه شکاری و بمب افکن ها را در خود جمع کرده است.
در پرتاب ماهواره همه چرخه را خودمان می سازیم و به زودی به لطف خدا ماهواره ایران در مدار 36 هزار کیلومتر قرار خواهد رفت و از آن آسمان پیام صلح و دوستی را برای تمام دنیا خواهد فرستاد.
مرحله اول هدفمندی با موفقیت انجام شد و این کار به نام روش ایرانی ثبت شد. البته برخی در بیرون و داخل تلاش می کنند همه مشکلات دشمنان را به دوش این طرح بریزند.
من امیدوارم همه همراهی کنند تا این طرح که جزو معدود راهکارهای درور زدن طراحی های دشمن است، اجرا شود.
امروز ایران هسته ای شده و دشمنان ملت ناراحتند و به بهانه هسته ای می خواهند مانع هسته ای شدن شوند. ولی ملت به لطف خدا و عنایات امام عصر پیروز شد. آنها بهانه کردند. البته اخیرا با ادبیات بهتری حرف می زنند. بسیار خوب گفت وگو بهتر از دیگری است ولی گفت وگو آدابی دارد. نمی شود اسلحه ای بالای سر ملت باشد و سخن از گفت وگو بگویید.
گفت و گو برای چیست؟گفت وگو برای تفاهم و عدالت و حق و رفع سوء تفاهم است. نباید از گفت وگو برای تحمیل نظر استفاده کرد. اصلاح گفتار و بیان لازم است. شما اسلحه را کنار بکشید من خودم با شما صحبت می کنم
تمام تلاش کردند جلوی هسته ای شدن را بگیرند حالا چطور می خواهند آن را از دست ملت بیرون بیاورند. من به آنها اعلام می کنم هرگز چنین نخواهد شد.

ما از سال 86 هسته ای شدیم. تقابل شما با ما چه معنی دارد؟ بهترین حالت برای ما و شما گفت وگو است.

در مورد مسائل اخیر و موضوعات داخلی موضوعات مهمی است که باید با مردم در میان بگذایم اما به خاطر اینکه کام ملت عزیزمان در این روز تلخ نشود به وقتی دیگر موکول می کنم.
کشور مال ملت است و انقلاب مال آنهاست، همه چیز مال ملت است و مطئمن باشید که هر سال حضور مردم نسبت به سال قبل باشکوه‌تر است؛ چراکه ملت بالاتر، بزرگ‌تر و عزیزتر است.

هیچ نظری موجود نیست: