.

۱۳۹۱ بهمن ۲۳, دوشنبه

عملیاتهای سازمان جیش العدل

از مورخ7اوت2012 تا مورخ 25ژانویه 2013 گردانهای متعلق به سازمان جیش العدل در این مدت توانستند با موفقیت تعداد14 عملیات را به اجرا بگذارند و دهها تن از پاسدارن رژیم را به هلاکت برسانند و دور جدیدی از تاریخ مبارزات در سیستان و بلوچستان را بر علیه رژیم به نمایش بگذارند. و رژیم باید بداند که بذر انقلاب و مبارزه در سینه جوانان آزاده به ثمر رسیده و دیگر خوابی برای متجاوزان نخواهد ماند و آرامش تنها در ترک و عقب نشینی سیاسی و نظامی کامل از مناطق سنی نشین ممکن خواهد بود.
 جیش العدل سازمانی است که با هدف دفاع از جامعه اهلسنت ایران تاسیس شده و از تمامی مظلومان و ستمدیدگان می خواهد با پیوستن به ارتش عدالت و برابری فریضه جهاد که بر دوششان گذاشته شده است را به انجام رسانند تا عزت دنیا و آخرت را حاصل نموده و پروردگارشان را خوشنود نمایند .
در چنین وضع اسفباری که اهل سنت در محاصره ظلم ، توهین ، تحقیر و قتل عام قرار دارد و اینکه هیچ راه مسالمت آمیزی برای مردم جهت مقابله با ظلم و تعدی متجاوزان و ستم پیشگان باقی نمانده است تعدادی از جوانان اهلسنت با تشکیل یک سازمان سیاسی و نظامی با نام جیش العدل به رهبری صلاح الدین فاروقی تصمیم گرفته اند به تاریکی ظلم و استبداد پایان داده و با تقدیم جانهای خود عدل و برابری و مساوات را برای مردم ایران و خصوصا برای مردم مظلوم اهلسنت به ارمغان بیاورند.
 عملیاتهای سازمان بر علیه رژیم به شرح و تاریخ ذیل می باشد.
 درمورخ جمعه ۲۵ ژانویهٔ ۲۰۱۳ گردان نظامی شهید مولوی عبدالملک ملازاده رحمه الله متعلق به سازمان جیش العدل در یک عملیات انفجار کنار جاده روز دوشنبه برابر با دوم بهمن ماه 1391 ساعت 30 :12 بعد از ظهر چندین تن از پاسداران نظام ستمخمینی را به هلاکت رساندند. دلیرمردان این گردان موفق شدند در شهرستان سرباز در مسیر نصیرآباد _ حیط یک بمب کنار جاده ای کار بگذارند که در نتیجه این بمبگذاری یک خودروی متعلق به مرصاد منهدم گردیده و تعدادی از سرنشینان آن به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر به شدت مجروح شدند.
 ............
 در مورخ یکشنبه ۶ ژانویهٔ ۲۰۱۳ رزمندگان عدالت و سلحشوران حق طلب در گردان نظامی شهید مولوی عبدالملک ملازاده (ره) توانستند در یک عملیات اطلاعاتی ، نظامی فرمانده بسیج روستای رئیس آباد سرباز و مامور برون مرزی سپاه پاسداران آقای لقمان عطائی را به هلاکت برسانند. رزمندگان این گردان ساعت هشت بعد از ظهر روز شنبه شانزدهم دیماه برابر با 6 ژانویه 2013 طی یک عملیات کمین برای این پاسدار جنایتکار در دوکیلومتری کیشکور سرباز موفق شدند وی را به سزای اعمال ننگینش برسانند.
 ............
درمورخ یکشنبه ۲۳ دسامبر ۲۰۱۲ گردان نظامی شهید شیخ ضیائی(ره در منطقه کوهک سراوان با پاسداران رژیم درگیر شدند که در این درگیری تعدادی از پاسداران رژیم که سوار خودروی نیروی نظامی بودند به هلاکت رسیدند و خودروی حامل آنها منهدم گردید. 
..........
 درمورخ دوشنبه ۱۷ دسامبر۲۰۱۲ شاخه اطلاعاتی جیش (گارد ضد مخبر شهید زبیر اسماعیل زهی ) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی یکی از مهره های مشهور و معروف رژیم ستمخمینی با نام انور نوتی زهی فرزند دوستمحمد معروف به علی رضا ساکن سرزه را بازداشت کرده و بعد از تخلیه اطلاعاتی و محاکمه تیرباران کردند. گارد ضد مخبر شهید زبیر اسماعیل 35 روز پیش مطابق با مورخه 23 آبان 1391 انور نوتی زهی را در یکی از شهرهای مرزی دستگیر کرده و با محقق شدن جرم و خیانتش اعدام کرده است.
 ...........
درمورخ جمعه ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ گردان نظامی شهید مولوی عبدالملک ملازاده در طی دو عملیات کمین و کار گذاشتن دو عدد مین کنار جاده ای درنزدیکی منطقه "حیط سرباز " موفق شدند چند تن از پاسداران نظام ستم خمینی را به هلاکت برسانند.
 پنج شنبه 23 آذر ساعت 12 بعد از ظهرمبارزان این گردان موفق شدند در منطقه گنج آباد سرباز یک عدد مین کنار جاده ای را که در مسیر نیروهای دولتی کار گذاشته بودند منفجر نمایند که بر اثر این انفجار یک خودروی پاسداران رژیم ستمخمینی به کلی منهدم و چندین تن از نیروهای دولتی به هلاکت رسیده و چند پاسدار دیگر به شدت زخمی شدند .
 همچنین ساعت 4 بعد ظهر همان روز سلحشوران عدالت خواه در یک عملیات دیگر موفق شدند مین کنار جاده ای دیگری را در مسیر کاروان نیروهای دولتی منفجرنمایند که در این عملیات تعدادی دیگر از پاسداران رژیم به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر مجروح شدند.
 ………
 درمورخ دوشنبه ۱۰ دسامبر ۲۰۱۲ گردان نظامی شهید مولوی عبدالملک ملازاده طی یک عملیات کمین در منطقه "حیط سرباز " نه تن از پاسداران نظام ستمخمینی را به هلاکت رساندند . در یک عملیات کمین که برای نیروهای یگان ویژه رژیم گذاشته بودند موفق شدند ضربه سختی به این نیروهای جنایتکار وارد نموده و نه پاسدار رژیم را به هلاکت برسانند.
 …….
درمورخ شنبه ۳ نوامبر ۲۰۱۲ گردان شهید مولانا عبدالملک(رح) در دو هفته قبل در شهرستان سراوان یک مامور وزارت اطلاعات را با پرتاب یک بمب دستی به طرف ماشینش مورد حمله قرار دادند در نتیجه آن جنایتکار به شدت زخمی شد و طبق آخرین گزارش ها حال وی بسیار وخیم اعلام شده است.
 همچنین در تاریخ 5/آبان/1391 در منطقه سرباز در یک کمین موفق شدند دوتن از مزدوران رژیم ستمخمینی را به نام های مسعود یوسف خانی و علی گوهری فر را به هلاکت برسانند.
 12/آبان/1391 در عملیاتی دیگر فرماندار شهرستان سراوان را در یک بمب گذاری مورد هدف قرار دادند. اما متاسفانه انفجار قبل از فرا رسیدن ماشین حامل این جنایتکار صورت گرفت.
 ………
 درمورخ سه‌شنبه ۹ اکتبر ۲۰۱۲ فرزندان سلحشور و مبارزان دلیر ارتش عدل در منطقه کوهک ناحیه انتظامی شهرستان سراوان با بزدلان نظام ستمخمینی درگیر شدند که در این درگیری بیش از ده جنایتکار مزدور نظام به هلاکت رسید و مهماتشان به غنیمت مبارزان در آمد.
 عدالت طلبان سلحشور که در حال گشت زنی در منطقه بودند با یک عدد خودروی حامل پاسداران نظام و یک عدد موتور سیکلت نظامی مواجه شدند و با آنها درگیر شدند که در دقایق اولیه دو نظامی که سوار بر موتور سیکلت بودند به هلاکت رسیدند و پس از آن درگیری با پاسدارانی که سوار خودرو بودند آغاز شد و همه پاسداران جنایت پیشه نظام ستمخمینی به هلاکت رسیده و مهماتشان نصیب مبارزان شد.
 ………
درمورخ سه‌شنبه ۷ اوت۲۰۱۲ سه گردان نظامی سازمان با نامهای گردان شهید مولوی عبدالملک ملازاده(ره) و گردان شهید مولوی نعمت الله توحیدی(ره) و گردان شهید شیخ ضیائی(ره) در نقاط مختلف بلوچستان ایران با نیروهای رژیم درگیر شده و دهها تن از پاسداران نظام ستمخمینی را به هلاکت رساندند.
رزمندگان گردان نظامی شهید مولوی عبدالملک ملازاده (ره) در منطقه مورتان با نیروهای بسیجی و سپاهی درگیر شده و هفت تن از پاسداران و بسیجیان را به هلاکت رسانده و تعدادی دیگر از بسیجیان مجروح شدند و در این عملیات یکی از مبارزان با نام اسحاق ریگی به درجه رفیع شهادت نائل گردید و دیگر مبارزان با سلامت کامل به پایگاه خود بازگشتند.
 سلحشوران گردان نظامی شهید مولوی نعمت الله توحیدی(ره) در منطقه ناگت حومه زاهدان با نیروهای سپاه پاسداران درگیر شدند و در این درگیری که ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر ادامه داشت تعدادی از مزدوران رژیم و پاسداران جنایتکار رژیم به هلاکت رسیدند و دو تن از مبارزان با نامهای یوسف و عبدالرحمان در این درگیری مجروح می شوند و پس از اینکه از محل درگیری خارج شدند به علت شدت جراحات به درجه شهادت نائل گردیدند.
 مبارزان گردان نظامی شهید شیخ ضیائی(ره) می خواستند علیه یکی از مراکز اقتصادی رژیم در نزدیکی استان کرمان عملیاتی انجام دهند که با انفجار مین یکی از مبارزان با نام زبیر اسماعیل زهی به شهادت می رسد و دیگر مبارزان منطقه را ترک می کنند و با سلامت به پایگاههایشان برمی گردند.
سازمان جیش العدل
http://jaishuladl.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: