.

۱۳۹۱ بهمن ۲۲, یکشنبه

جیش العدل ترور سردار تاج محمد بلوچ را محکوم کرد

سازمان جیش العدل ترور سردار تاج محمد گمشادزهی را به شدت محکوم میکند

به نام عدل
سازمان جیش العدل ترور ناجوانمردانه و بزدلانه شهید سردار تاج محمد گمشادزهی توسط وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران را به شدت محکوم می نماید و اعلام می کند که انتقام این ترور و جنایت وحشیانه و ضد بشری را خواهد گرفت.
سردار تاج محمد فرزند سردار خلیل خان یکی از شخصیتهای قبیله ای بلوچستان و یکی از معدود سردارانی بود که به جای زندگی ذلت بار و برده گونه در تحت حکمرانی متجاوزان و جنایت کاران نظامی خمینیسم دوری از سرزمین را برگزید و سالهای متمادی را دور از شهر و خانه و کاشانه اش در پاکستان گذراند و نهایتا توسط سپاه پاسداران و ماموران وزارت اطلاعات ترور شد.
او یکی از حامیان و پشتیبانان معنوی مقاومت و مبارزه علیه استکبار خمینی و خامنه ای بود و همیشه پشتیبانی خود از مبارزان و ومجاهدان را اعلام می نمود و در همین راستا جانش را فدا و قربان نمود.
ترور ناجوانمردانه سردار تاج محمد توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات از سوئی نفاق و دو روئی سپاه را که اخیرا با مکر و نیرنگ به جذب سرداران بلوچ پرداخته است برملا ساخت و از سوئی باید درسی باشد برای دیگر سرداران بلوچ که به هیچ صورت نباید بر گفتار و وعده های دروغین فرماندهان دروغگوی سپاه پاسداران و مسئولان وزارت اطلاعات اعتماد کنند و بدانند که دشمن برای از بین مردم ما  دست به هر اقدامی می زند.
سازمان جیش العدل ضمن تسلیت شهادت سردار تاج محمد به خانواده و تمامی اعضای این طایفه غیور خود را در غم طایفه بزرگ گمشادزهی که همیشه در برابر متجاوزان و جنایتکاران ایستاده اند شریک می داند و همراهی و همکاری خود با این طایفه را اعلام می نماید.
رژیم منحوس خمینیسم بداند که با ترور سرداران بلوچ  و علمای اهلسنت نمی تواند مردم ما را بترساند بلکه خون شهدای راه حق ملت ما را منسجم تر خواهد کرد وموجبات زوال و نابودی متجاوزان و ستمگران را فراهم خواهد کرد.
سازمان جیش العدل

هیچ نظری موجود نیست: