.

۱۳۹۲ مهر ۱۹, جمعه

آقای آخوند، وقاحت هم حدی دارد

چند روز پیش یک آخوند مجهول الهویه در اقدامی وقیحانه و مضحک، حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید حفظه الله را به پذیرفتن مذهب تشیع دعوت نمود.
وی در نامه خود -که متن آن فورا در سایتها منتشر شد- آرزوی مضحکی کرده است که «طنین دل انگیز اشهد ان علی ولی الله از گلدسته های همه مساجد کشورمان و کشورهای جهان و علی الخصوص مسجد مكی و مدنی طنین انداز شود»!!
اولا: به این آخوند باید یادآور شد که سن و سال شما کمتر از آن است که شخصیت بزرگی همچون شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید را خطاب قرار داده و به زعم خود اتمام حجت کنید. آیا جایگاه علمی و مقبولیت عمومی شما با حضرت شیخ الاسلام برابری می کند که به خود اجازه چنین جسارتی را داده اید؟!
جایگاهی که مولانا عبدالحمید در بین اهل سنت دارند همچون جایگاه آیت الله سیستانی و دیگر مراجع بزرگ شیعه در بین شیعیان است.
ثانیا: آیا شما فکر می کنید مولانا عبدالحمید از مسایلی که در کتب اهل سنت و شیعه وارد شده و از موارد اختلافی شیعه و سنی خبر ندارند که با یک نامه شما (که البته با هدفی خاص نوشته شده) در اعتقاد حقه و صحیح خود دچار تزلزل شده و به معتقدات شما تمایل پیدا کنند؟!
ثالثا: آیا اگر یکی از علمای اهل سنت چنین نامه ای به یکی از مراجع بزرگ شیعه می نوشت و او را به پذیرفتن مذهب اهل سنت دعوت می کرد، آقایون چه واکنشی به آن نشان می دادند؟ مسئولین محترم چطور؟ آیا آن قضیه را جسارت قلمداد نمی کردند؟
رابعا: این نامه حکایت از اوج تنگ نظری و تعصب این آقایان دارد که کوچک ترین صدای مخالف ایده و فکر خود را برنمی تابند و تلاش دارند همه باید مثل آنان فکر کنند و بیاندیشند.
مورد آخر -که بیشتر صاحب نظران این مورد را ترجیح می دهند- اینکه آقایان از کمبود شدید شهرت رنج می برند و در تلاش و تکاپوی شدید هستند تا به هر طریقی اسم و رسم و شهرتی از خود به جای بگذارند و خود را مطرح نمایند، و مدتی است به این نتیجه رسیده اند که نوشتن مطالب بر علیه حضرت شیخ الاسلام و ایجاد هیاهو و جنجال رسانه ای در این زمینه، بهترین روش جلب توجه عموم مردم به سوی خود است.
در راستای این هدف، دهها سایت و وبلاگ زنجیره ای از طرف افراد معلوم الهویه راه اندازی شده است که در واقع گردانندگان پشت پرده آنها یک مجموعه و با مشوره افراد خاص می باشد که افترا و تهمت به حضرت شیخ الاسلام در دستور کار اصلی آنها قرار دارد.
این سایتها و شبکه های ماهواره ای ظاهرا خود را مصون از هر نوع بازخواست می بییند و به همین خاطر دست به هر نوع تهمت و افترا می زنند.
جای بسی تعجب است که وقتی یکی از سایتهای اهل سنت در صدد جواب دادن به افتراهای سایتهای افراطی بر می آید فورا با قهر کمیته فیلترینگ مواجه می شود، اما سایتهای تفرقه افکن آزادانه به فعالیت تخریبی خود ادامه می دهند!!
در آخر باید به این آخوند گفت:
برو این دام بر مرغ دگر نه   ***   که عنقا و بلند است آشیانه

هیچ نظری موجود نیست: