.

۱۳۹۲ فروردین ۱۱, یکشنبه

سپاه امنیت صندوق‌های رأی را به حکم قانون تأمین می‌کند

حجت الاسلام علی سعیدی، نمایندۀ  خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفته است که دشمنان نظام اسلامی القاء می کنند که سپاه پاسداران قصد دارد در انتخابات آیندۀ ریاست جمهوری دخالت کند.

نمایندۀ خامنه ای در سپاه پاسداران سپس افزوده است: متأسفانه در داخل نیز کسانی چنین شبهاتی را ترویج می کنند، اما، سپاه پاسداران همانند روحانیت دارای جایگاه رفیع و ویژه‌ای است؛ او سپس تصریح کرده است که قطعاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات آینده هیچگونه دخالتی نخواهد کرد و با هر دخالتی در انتخابات نیز برخورد خواهد نمود.
نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسداران، در ادامه افزوده است که سپاه پاسداران تنها معیارها را بیان می کند و بیان معیارها که همان معیارهای اعلام شده از سوی رهبر  و آیت الله خمینی است به منزلۀ دخالت در انتخابات نیست.
حجت الاسلام علی سعیدی، در پایان تأکید کرده است: سپاه پاسداران در انتخابات دخالت نمی کند، اما اگر قانون امنیت انتخابات و صندوق‌های رأی بر عهدۀ سپاه پاسداران بگذارد، قطعاً سپاه پاسداران به این وظیفه عمل خواهد کرد.
حجت الاسلام علی سعیدی، پیش از این از "مهندسی منطقی و معقول" انتخابات ریاست جمهوری توسط سپاه پاسداران پشتیبانی کرده و گفته بود که چنین وظیفه‌ای ذاتی سپاه پاسداران است. در هفته‌های گذشته محمود احمدی نژاد در واکنش به همین دست سخنان هشدار داد که با هر گونه دخالت بیرونی در انتخابات آیندۀ ریاست جمهوری برخورد خواهد کرد.
 

هیچ نظری موجود نیست: