.

۱۳۹۲ مرداد ۲۰, یکشنبه

ويروس "کرونا" تولید رژیم ولایت فقیه برای کشتن "حجاج"

رسانه هاي عربستان با انتشار گزارشي در مورد ويروس جديد "کرونا" که طي چند ماه اخير جان ده ها عربستاني را گرفته، مدعي شدند که اين ويروس توسط ايران توليد شده است.
« محبت نیوز» - رسانه های خبری عربستان در ادامه گزارش خود افزودند:" ايران با کمک سه کارشناس از کشور کره شمالي اين ويروس کشنده را توليد کرده تا بتواند در أيام حج آن را به طور گسترده در عربستان منتشر کند و در نهايت به کشته شدن هزاران تن از حجاج منجر شود!
سایت های مستقل شیعی در ایران نیز خبر دادند که رسانه هاي سعودي با هدف اثبات اين ادعاي خود، به نام برخي از مقامات سازمان بهداشت جهاني اشاره کرده و مدعي شدند که اين افراد نيز چنين موضوعي را تأييد کرده اند.
اين رسانه ها در ادامه افزودند: در حال حاضر کميته هايي بين المللي به صورت محرمانه در کشور سوئيس گرد هم آمده اند تا هر چه سريع تر موضوع توليد اين ويروس را بررسي کنند و براي جلوگيري از انتشار جهاني آن تصميمي قاطع و جدي بگيرند.
رسانه هاي عربستان اعلام کردندد، نمايندگاني از کشورهاي فرانسه، آلمان، ايتاليا،‌ اردن، عربستان، قطر، تونس و انگليس در اين کميته حضور دارند و قرار است نتيجه جلسات خود را به شوراي امنيت سازمان ملل متحد ابلاغ کنند زيرا خطر چنين ويروسي جهان را تهديد مي کند.

هیچ نظری موجود نیست: