.

۱۳۹۲ مرداد ۲۷, یکشنبه

حمله باند ولایت به مولانا عبدالحمید


شيعه آنلاين:...ارتباط تنگاتنگ مولوی عبدالحمید با برخی از قاچاقچیان منطقه، به منظور تأمین نیازهای طیف مکی از این افراد. حضور وی در مراسم تشیع جنازه شرور و قاچاقچی مواد مخدر سرشناس زاهدان "تاج محمد گمشاد زهی" از دیگر سوابق منفی امام جمعه غیرقانونی زاهدان به شمار می رود.
اخبار رسیده از استان سیستان و بلوچستان حاکی از آن است که مولوی "عبدالحمید اسماعیل زهی"، امام جمعه غیرقانونی مسجد مکی زاهدان در تلاش است تا با حضور در پایتخت، با برخی از اطرافیان دکتر "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران دیدار و رایزنی‌هایی محرمانه برای معرفی برخی چهره های نزدیک به خود برای دریافت پست‌های سیاسی در استان سیستان و بلوچستان، انجام دهد.
در همين راستا حفا نیوز نوشت: هنوز جزئیات این دیدارهای محرمانه فاش نشده، اما برخی شنیده ها حاکی از آن است که عبدالحمید تلاش می کند بر زیاده خواهی سیاسی طیف مکی زاهدان از دولت، پافشاری نماید.
گفتنی است این درخواست عبدالحمید در حالی مطرح می شود که وی و برخی از اطرافیان او بدلیل اتهامات متعدد، دارای پرونده های مفتوح در در محاکم قضایی خصوصا دادسرای ویژه روحانیت می باشند. برای نمونه می توان به موارد ذیل به عنوان برخی از اتهامات و جرائم او و اطرافیانش اشاره کرد:

هیچ نظری موجود نیست: