.

۱۳۹۲ مرداد ۲۴, پنجشنبه

بیانیه مولانا عبدالحمید در محکومیت قتل عام مردم مصر



 مولانا عبدالحمید با صدور بیانیه ای قتل عام مردم مصر توسط نظامیان را "فاجعه انسانی بی سابقه" دانست و ضمن محکومیت شدید آن، از مجامع بین المللی، دولت‏های منطقه و تمام انسان‏های آزاده خواست در جهت توقف فوری این جنایت وحشیانه اقدام نمایند.

متن بیانیه به شرح زیر است:
موج بیداری اسلامی و آزادیخواهی که اخیرا در جهان به وجود آمده است، نتیجه ظلم‏ها و جنایاتی است که در بلاد اسلامی توسط قدرت‏های زورگو و مستکبر صورت می گیرد. این موج آزادیخواهی نتیجۀ اشغال سرزمین فلسطین و بیت المقدس  و سرسپردگی حکام مستبد و خودکامه است.
از آنجایی که این بیداری از جانب خداوند متعال بوده و چراغی است که خداوند متعال آن را برافروخته است، جلوی این بیداری گرفته نخواهد شد، اما هر کسی که بخواهد جلوی این بیداری را بگیرد و یا اینکه بخواهد اوضاع را به وضعیت سابق برگرداند، با قهر الله تعالی روبه رو خواهد شد.
انقلاب مردم مصر نیز در راستای بیداری اسلامی قرار دارد. اما کودتای نظامی مصر- که نشأت گرفته از تحریک صهیونیسم بین الملل و قدرت‏های زورگویی که دشمنی دیرینه با اسلام دارند، می باشد- علیه دولتی که با دموکراسی ترین انتخابات در منطقه روی کار آمده است و نیز سرکوب وحشیانه معترضین و قتل عام تکان دهنده و بی سابقه مردم این کشور، احساسات مردم آزاده جهان را برانگیخته و موجب جریحه دار شدن عواطف انسانی شده است.
لذا از دولت‏های منطقه، مجامع بین المللی حقوق بشر و تمام انسان‏های آزاده می خواهیم تا این جنایت هولناک را محکوم کرده و علاوه بر محکومیت، برای توقف این جنایت فکری جدی نمایند.
همچنین از عموم مسلمانان تقاضای دعا و خواندن قنوت نازله برای توقف این کشتار خونین داریم.
(مولانا) عبدالحمید

امام جمعه اهل سنت زاهدان

هیچ نظری موجود نیست: