.

۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

وبلاگ‌نویسی هزار طلبه زن در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از فعالیت هزار طلبه خواهر وبلاگ‌نویس در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در آیین راه‌اندازی سیستم تلفنی یکپارچه حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت‌های دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: این کارها موجب شده است مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر اینکه به یک مجموعه کارساز و به‌روز تبدیل شود در بیرون از این مرکز نیز یک نهاد معتبر از لحاظ فناوری اطلاعات محسوب شود.
وی افزود: این فعالیت‌ها زمانی بیشتر خود را نشان می‌دهد که مشخص شود با حداقل امکانات به انجام رسیده است.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه در سازمان‌های مشابه با ساختمان‌های عریض و طویل،‌ محصول کار کمتر از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است گفت: این مرکز از شایسته‌ترین و یکی از بهترین مجموعه‌ها در زمینه فناوری اطلاعات به حساب می‌آید.
وی یکی از دلایل این امر را وجود کارکنان متعهد، کاردان و شایسته در این مرکز ذکر کرد و افزود: در حوزه‌های علمیه خواهران حرکت یکپارچه برای گسترش فرهنگ اسلامی نه فقط در میان بانوان و نه فقط در ایران بلکه در جهان بر اساس فرهنگ الهی به هیچ جریان و لایه‌ای وابسته نیست.
جمشیدی با اشاره به امکانات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در زمان آغاز فعالیت این مرکز خاطرنشان کرد: اراده‌ای که همکاران حوزه‌های علمیه خواهران برای اعتلای این مرکز داشته‌اند وابسته به هیچ کس نیست.
وی با اشاره به فعالیت هزار طلبه خواهر وبلاگ‌نویس افزود: واضح است که اگر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم شود تمام کسانی که دل در گرو فرهنگ اصیل اسلامی دارند وارد کار می‌شوند و تعداد طلاب وبلاگ‌نویس ده‌ها برابر خواهد شد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت‌هایی که در عرصه آموزش و پژوهش در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌گیرد، افزود: اکنون حدود هزار هسته پژوهشی در حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت می‌کنند که فعالیت این هسته‌ها به تدریج به تشکیل پژوهشکده‌ها خواهد انجامید.
وی اضافه کرد: سایر مجموعه‌ها شاید سخت‌افزار پیشرفته را در اختیار داشته باشند اما قوه و عاقله‌ای که از این بستر استفاده کند در آنها وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: