.

۱۳۹۱ بهمن ۱۲, پنجشنبه

اسیدپاشی بروی مأمور نیروی انتظامی

به گزارش فارس؛ یک مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی قم در راستای عمل به وظیفه، قربانی اسیدپاشی مردی شد که همسرش حکم جلب او را داشت.
فرمانده انتظامی استان قم کاظم مجتبایی در عیادت مأمور فداکار گشت کلانتری ۲۵ در بیمارستان نکویی استان قم اظهار داشت: اینکه شخصی در جایی خدمت می‌کند که به خاطر هموطنانش و به خاطر تأمین امنیت و گرفتن حق از ناحق، جان خود را به خطر می‌اندازد، قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: مأموران شجاع و باکفایتی مثل شما برای تأمین امنیت مردم، سلامتی خود را به خطر می‌اندازند و ما از این اقدام صمیمانه تشکر کرده و خدا را شکر می‌کنیم که در آستانه ازدواجتان آسیب جدی ندیده‌اید.
فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با بهبودی شما به زودی شاهد حضورتان در جمع همکاران خواهیم بود و کماکان در تأمین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دوستان از وجودتان استفاده خواهند کرد.
شایان ذکر است در پی اعلام مرکز پیام کلانتری ۲۵ قم مبنی بر یک فقره حکم جلب، بلافاصله گشت کلانتری ۲۵ به محل موردنظر اعزام شد.
پس از حضور در محل، خانمی با مراجعه به مأمور اعزامی اظهار می‌کند که تقاضای جلب همسرش را دارد و بلافاصله مأمور نیز با مراجعه به درب منزل متهم نسبت به انجام وظیفه اقدام می‌کند.
متهم پس از بازکردن درب قصد پاشیدن اسید به صورت همسر خود را داشته که مأمور کلانتری با فداکاری هرچه تمام و ممانعت از این اقدام، براثر پاشیدن اسید، دچار سوختگی صورت و دست چپ خود می‌شود

هیچ نظری موجود نیست: