.

۱۳۹۱ بهمن ۱۲, پنجشنبه

یک اسلام گرای مصری خطاب به مرسی: این "اراذل و اوباش" را خفه کن


 العربیه: وجدی غنیم یک اسلام گرای جنجالی و تندروی مصری در یک سخنرانی که در یوتیوب پخش شد، از محمد مرسی رئیس جمهور این کشور خواست با مخالفان برخورد کند.
به گزارش العربیه وی خطاب به مرسی گفت :" این جنایت کاران و اراذل و اوباش که کشور را به آشوب کشانده اند، خفه کن و گر نه مردم با دست خود آنها را خفه خواهند کرد".
اشاره این واعظ تندرو به معترضینی است که در روزهای اخیر علیه دولت مصر، اخوان المسلمین و اسلام گرایان به تظاهرات پرداخته اند.
او افزود": من اعلام می کنم که این اراذل و اوباش جنایت کار که کشور را به آتش و خون کشیده و مردم بی گناه را به قتل می رسانند، باید به مرگ محکوم شوند".
اسلام گرای تندروی مصری گفت": اگر نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی قادر به برگرداندن آرامش به کشور نباشند، به امید خدا مردم اقدام خواهند کرد".
او می افزاید: "مرسی به عنوان رئیس جمهور منتخب باید از قدرت قانونی خود برای بازگشت آرامش به کشور استفاده کند".
غنیم در ویدیوی خطاب به مرسی می گوید": عطوفت شما با این اراذل و اوباش کارساز نیست".
گفتنی است که وجدی غنیم از سفر به کشورهای اروپایی و آمریکا به دلیل اظهار نظرهای تندش ، ممنوع شده است.
وی هنگامی که طوفان کاترین آمریکا را درنوردید اعلام کرد که این یک "عذاب الهی" است که آمریکا را به خاطر قتل مسلمانان تنبیه کرده است.
غنیم همچنین از مرگ "شنوده" پاپ قبطیان مصر، اظهار خوشحالی کرده و او را "بزرگترین" مشرک خوانده بود. او پس از مرگ رهبر قبطیان مصر در 18 ماه مارس 2012 اعلام داشت که مصریان باید از مرگ پاپ "شنوده" که بزرگترین دشمن مسلمانان بود، خوشحال باشند.

هیچ نظری موجود نیست: