.

۱۳۹۱ دی ۱۸, دوشنبه

نماینده ولی فقیه: امکان مذاکره و عقب نشینی وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: از مذاکره چیزی در نمی‌آید. جمهوری اسلامی آنقدر با آمریکا مشکل دارد که امکان عقب نشینی از هیچ کدام از مشکلات وجود ندارد. مشکلات ما با نظام سلطه بر سر مسائلی نظیر حمایت از حزب الله، حمایت از غزه، بیداری اسلامی، عراق، بحرین، مسائل هسته‌ای و حقوق بشر است، حالا با چنین شرایطی آیا آمریکا به دنبال مذاکره است؟

حجت‌الاسلام والمسلیمن علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شب گذشته طی سخنانی در دفتر حزب موتلفه گفت: نقش خداوند تولید ولایت و نقش مردم تولید قدرت است و مردم باید برای تصاحب قله‌های بلند با رهبری حرکت کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با تشریح توطئه‌های دشمنان علیه اتقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توطئه دشمن ترکیبی و بر اساس سه عنصر "تحریم، مذاکره و تهدید" است.
حجت‌الاسلام سعیدی، اصلی‌ترین حربه دشمن تحریم دانست و اظهار داشت: آنها هرگز به دنبال مذاکره نیستند و از مذاکره هم چیزی در نمی‌آید. کشور ما آنقدر با آمریکا مشکل دارد و امکان عقب نشینی از هیچ کدام از مشکلات وجود ندارد.
وی با تشریح این مشکلات گفت: مشکلات ایران با نظام سلطه بر سر مسائلی نظیر حمایت ایران از حزب الله، حمایت از غزه، بیداری اسلامی، عراق، بحرین، مسائل هسته‌ای و حقوق بشر است، حالا با چنین شرایطی آیا آمریکا به دنبال مذاکره است؟
نماینده ولی فقیه در سپاه با فرعی دانستن مسئله مذاکره با آمریکا، تأکید کرد: افرادی که مسئله مذاکره را مطرح می‌کنند به دنبال ایجاد راهی فرعی برای ایجاد تردید و دو قطبی کردن جامعه هستند تا جامعه را به دو قطب طرفدار مذاکره و مخالف مذاکره تقسیم کنند، اما توانایی این کار را ندارند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در ادامه سخنان خود به مسئله تحریم‌ها اشاره کرد و در این زمینه اظهارداشت: هدف اصلی دشمن از تحریم، فشار بر قشر متوسط است تا مردم با فشار استقامت خود را شکسته و سست شوند، این تمام هدف دشمن از تحریم است.
وی با تشریح پیامدهای تسلیم شدن در برابر دشمن بیان داشت: اگر ملت تسلیم شوند، چند مسئله تأسف‌برانگیز اتفاق می‌افتد؛ اول، فرونشینی مقابله با جبهه کفر؛ دوم، تزلزل در حاکمیت دینی؛ سوم، هدر رفتن زحمات و خون شهدا؛ چهارم، سرکوب همه جنبش‌ها؛ پنجم، حاکمیت نظام سلطه و ششم، تسلط رژیم صهیونیستی بر خاورمیانه.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مطمئناً منافع مقاومت بیشتر از عقب‌نشینی است، افزود: ملت‌ها با ایستادگی علاوه بر این که به انجام تکلیف الهی عمل می‌کنند، پیروزی ملت‌های دیگر در بزرگترین آزمون یعنی مقابله با جبهه کفر را تضمین کرده و حرکت ایران اسلامی در جهان را تداوم می‌بخشند.
حجت‌الاسلام ولمسلمین در پایان سخنان خود، حفظ ماموریت کانون مقاومت، پیشگیری از سقوط بزرگ‌ترین تجربه دینی، سرعت در حرکت جهانی شدن اسلام و جلوگیری از مطلق شدن حاکمیت نظام سلطه را از دیگر برکات مقاومت ملت ایران برشمرد و با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه‌ای دارد و باید به دیدگاه‌ها و نظرات معظم‌له گوش داد، چرا که توجه به فرمایش رهبری با پیروزی همراه است.

هیچ نظری موجود نیست: