.

۱۳۹۱ بهمن ۶, جمعه

سه برابر شدن امامزاده‌ها و ‌مجلس شورای اسلامی

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به دستور کار این کمیسیون، گفت: یکی از شکایت‌ها این است که در مدت کوتاهی تعداد مقبره امامزاده‌ها در کشور از ۴ هزار به ۱۱ هزار افزایش پیدا کرده است.
محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه جلسه سه‌شنبه ۵بهمن ماه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به دلیل عدم حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان لغو شد، گفت: بررسی شکایت‌های واصله درباره پرونده سازمان اوقاف و امور خیریه در دو هفته آینده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی می‌شود.
نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، در تشریح شکایات واصله از سازمان امور اوقاف و امور خیریه کشور، افزود: این شکایت‌ها در زمینه‌های مختلف اعلام شده که یک مورد از این شکایت‌ها درباره نحوه هزینه کرد درآمدهای این سازمان است.
وی اعلام موقوفه بودن املاک مردم را یکی دیگر از شکایت‌های واصله درباره سازمان اوقاف خواند و تصریح کرد: عدم اجرای مصوبات درباره تبدیل به احسن کردن برخی از موقوفه‌ها و وضعیت تعدادی از امامزادگان هم جزء شکایت‌های واصله از این سازمان است.
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نهم، با بیان اینکه شکایت‌ها از سازمان اوقاف از جانب نمایندگان مجلس و مردم رسیده است، یادآور شد: یکی از شکایت‌ها این است که در مدت کوتاهی تعداد مقبره امامزاده‌های کشور از ۴ هزار به ۱۱ هزار افزایش پیدا کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: