.

۱۳۹۱ دی ۱۷, یکشنبه

شکایت یک دختر جوان از یکی از نمایندگان مجلس به اتهام تجاوز به عنف

روز دوشنبه ۷-۱-۲۰۱۳ به شکایت یک دختر جوان از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رسیدگی خواهد شد. این دختر، نماینده مجلس را به تجاوز به عنف به خود متهم کرده است.
به گزارش ''بولتن نیوز'' چندی پیش دختر جوانی با هویت "ل.م" از یک نماینده مجلس به اتهام "تجاوز به عنف" به مقامات قضایی و امنیتی شکایت کرد.

از همین رو پرونده ای در این خصوص تشکیل و حتی در محافل سیاسی و برخی رسانه ها نیز این خبر منتشر شد.

لرپایه این گزارش، دختر جوان مدعی است که پس از طرح شکایتش، نماینده مذکور تمام تلاش خود را انجام داده است که با تطمیع و تهدید او را از ادامه پیگیری‌هایش منصرف کند اما وی زیر بار این مسئله نرفته و رسما شکایت خود را از طریق مرجع قضایی دنبال کرده است.

وی در عین حال ادعا می‌کند که به جهت رعایت حفظ مصالح و وجهه مسئولین، از طرح شکایت کیفری از نماینده مذکور صرف نظر کرده و دادخواست حقوقی با عنوان "اثبات علقه زوجیت" را به دادگاه ارائه داده که این پرونده قرار است در ساعت 10:30 روزدوشنبه در محکمه حقوقی یکی از مراکز استان‌ها رسیدگی شود.

سایت بولتن نیوز تاکید کرده است که جهت منع انتشار اسامی متهمان تا پیش از صدور رأی قطعی دادگاه و همچنین از آنجایی که معلوم نیست ادعای دختر جوان تا چه اندازه صحت داشته باشد، از انتشار نام متشاکی و جزئیات بیشتر این پرونده معذور است.

هیچ نظری موجود نیست: