.

۱۳۹۱ دی ۱۲, سه‌شنبه

اعلانیه جدید حرکت انصار ایران مبنی بر ایجاد شاخه نظامی علیه عاملین مواد مخدر در بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم
اعلانیه جدید حرکت انصار ایران مبنی بر ایجاد شاخه نظامی علیه عاملین مواد مخدر در بلوچستان
 پس از بررسی و مورد بحث قرار دادن مشکلات عمده بلوچستان، توسط امیر ابویاسر مسکوتانی ، شورای مرکزی ، دیگر اعضای حرکت و ریش سفیدان و معتمدین ، بر ایجاد شاخه ای نظامی علیه عاملین مواد مخدر در بلوچستان ، موافقت نموده و در این راستا "دکتر عبدالله بلوچی" را بعنوان فرمانده این شاخه معرفی نموده و از الله متعال برای موفقیت ایشان دعا می طلبیم .
 یکی از چندین سیاست های خصمانه رژیم منحوس ولایت فقیه در بلوچستان، وارد کردن مواد مخدر است و کسانی که رژیم را در این زمینه به هر بهانه ای کمک می کنند دشمن شناخته می شوند و با آنها همان گونه رفتار می شود که با رژیم می شود .
 ملت بلوچ دیگر باید بیدار شود و بداند که این رژیم چه بلایی بر سر جوانانش آورده است و چگونه سعی در نسل کشی این قوم دارد .
عوارضات مواد مخدر را در حال حاظر می توان به صورت آشکار در جامعه بلوچستان دید ، و بزرگ ترین هّم و غم مجاهدین اعتیاد جوانان اهلسنت به این پدیده شوم و خانمانسوز است که توسط ایادی رژیم در بلوچستان و در مناطق اهلسنت به طور آزادانه پخش میشود ، چرا که اعتیاد جامعه را به فلاکت و بی سوادی و فقر فرهنگی و اجتماعی و ... سو میدهد .
 طبق اطلاعات بدست آمده ، ماهانه بالغ بر 5 تن مواد مخدر وارد بلوچستان می شود و رژیم بزرگ ترین نقش را در این عمل ایفا می کند . وارد کرد مواد مخدر از مرزهایی که تحت کنترل خود مرصاد و سپاه است . به طوری که مواد مخدر وارد پاسگاه های رژیم شده و بعد از بسته بندی مخصوص به مخبران مواد فروش جهت فروش تحویل داده می شوند .
لازم به ذکر است که ، چند ماه گذشته طبق اطلاعات بدست آمده، رژیم با وارد کردن یک تن مواد مخدر از مرز پیشین ، و سپس وارد کردن آن در کمپ نظامی سپاه در شهرستان نیکشهر و بعد از وقفه ی چند ساعته به جای نامعلومی انتقال داده شده است.
 از مردم عزیز و شریف بلوچستان نیز خواسته می شود در این راستا مجاهدین را یاری و در پاک ساختن بلوچستان از این اعتیاد شوم سهیم باشند . 
شاخه نظامی مبارزه با مواد مخدر
حرکت انصار ایران 

هیچ نظری موجود نیست: