.

۱۳۹۳ شهریور ۱۷, دوشنبه

اعلامیه سازمان جیش العدل:استقلال در مبارزه ، تمرکز بر هدف(دشمن) و عمل و احترام به قوانین داخلی مسیر مبارزاتی سازمان است

 به نام عدل
 سازمان جیش العدل اعلام میدارد که این سازمان فقط در راستای آزادی ملت بلوچ و اهل سنت از تحت ستم ایران بپاخواسته و با هیچ ملت ،دولت و حزبی دیگر بنای دشمنی و درگیری نداشته و ندارد. سازمان جیش العدل دارای قانون مدون داخلی و خط مشی مبارزاتی می باشد و هیچ یک از افراد سازمان حق دخالت و درگیری با هیچ گروه و ملتی را ندارند.سازمان همچنین اعلام میدارد که به هیچ عنوان در امور داخلی کشورهای همسایه دخالت نکرده و در آینده نیز بر این اصل استوار است.
 سازمان متعهد به احترام گذاشتن به قوانین کشورهای همسایه واحزاب و سازمانهای دیگر و متعهد به قوانین داخلی واصول سازمانی در چارچوب قانون داخلی خویش می باشد و هیچ یک از افراد سازمان حق سرپیچی از اصول و ضوابط تعیین شده را ندارند و چنان چه افرادی دچار انحراف از مسیر و خط مشی مبارزاتی سازمان گردند به شدت مورد مواخذه قرار خواهند گرفت و اگر ارشاد، راه به سوی اصلاح افراد خاطی نبرد سازمان با تنبیه و یا طرد افراد خاطی که سعی در مخدوش نمودن مسیر مبارزه و در راستای ایجاد بحران و درگیر نمودن سازمان با سایر گروهها و دولتها را دارند راه مخاصمه و جدال را خواهد بست.و هیچ یک از افراد سازمان حق ندارد حریم قانونی سازمان را بشکند.  
و اعلام میداریم چناچه افرادی با سوء استفاده از نام سازمان دست به ظلم و زیادتی و بحران زدند ودست به آزارافراد و یا سد راه گروههای دیگر در منطقه گشتند مردم منطقه در اسرع وقت مسئولین سازمان در هر بخش و منطقه را مطلع نمایند تا با افراد خاطی و یا سوءاستفاده کنندگان از نام و قدرت سازمان برخورد شود.
هدف ما مبارزه با رژیم ایران می باشد و تنها بر ضربه زدن به دشمن خویش تمرکز داریم و افرادی که دست به اعمال خلاف قانونی زده اند افرادی خارج از سازمان و سوءاستفاده کنندگانی از نام و قدرت سازمان بوده اند. (کسانی که خود رائی را اختیار کنند و به قوانین داخلی سازمان احترام نگذارند سازمان متعهد به اخراج و یا تنبیه آنان می باشد و مراتب اخراج و یا تنبیه افراد خاطی را به مردم منطقه اعلام می نماییم.).
کلیه کسانی که دست به ایجاد درگیری و ضربه به افراد و احزاب، غیر از رژیم ایران بزنند خود مسئول عمل خویش هستند و سازمان هیچ مسئولیتی نسبت به آنها ندارد.سازمان هرگز هدف و مقصد مبارزه خویش را فدای منفعتی مقطعی و فدای سوءاستفاده کنندگان از نام و قدرت سازمان نخواهد کرد.و به هیچ عنوان کسانی که خارج از حوزه قوانین و خط مشی سازمان ایجاد درگیری و اختلاف بنمایند باید بدانند در سازمان جیش العدل جایی برای چنین افرادی وجود ندارد.
 سازمان جیش العدل سازمانی مردمی و در راستای اجرای عدالت در سرزمین مادری خویش می باشد وهدف استراتژیک آن رسیدن به خودمختاری در چارچوب ایرانی فدرالیته است.وسازمان تنها آن سازمانهای سرتاسری را حمایت خواهد کرد که برنامه اعلام شده ما را حمایت کنند.
 استقلال در مبارزه ، تمرکز بر هدف(دشمن) و عمل و احترام به قوانین داخلی، مسیر مبارزاتی سازمان است .
 سازمان جیش العدل
 شنبه 15 شهریور ماه 1393 برابر با 05-09-2014

هیچ نظری موجود نیست: