.

۱۳۹۲ آبان ۱۷, جمعه

پیام رهبر سازمان جیش العدل

صلاح الدین فاروقی با تبریک گفتن عملیاتهای اخیر جیش العدل خاطرنشان کرد، گروهش سازمانی است که برای دفاع از حقوق اهل سنت به پا خواسته است.
متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ ( 39 ) الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلا أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ .

به كسانى  كه با آنان كارزار كرده‏اند، رخصت جهاد داده شده است، چرا كه ستم ديده‏اند، و خداوند بر يارى دادن آنان تواناست‏ 

همان كسانى كه از خانه و كاشانه‏شان به ناحق رانده شده‏اند، و جز اين نبوده كه گفته‏اند خداوند پروردگار ماست، و اگر خداوند بعضى از مردم را به دست بعضى ديگر دفع نمى‏كرد، هم صومعه‏هاى راهبان و هم معابد [مسيحيان‏] و هم عبادتگاهها[ى يهوديان‏] و هم مساجد [مسلمانان‏] كه نام خداوند در آنها بسيار ياد مى‏شود، ويران مى‏گرديد، و خداوند هركس را كه دينش را يارى كند، يارى مى‏دهد، كه خداوند تواناى پيروزمند است‏ 

سپاس پروردگاری را که جهت رفع ظلم و ستم و تجاوز و بیدادگری مبارزه و مقاومت را برای مظلومان و ستمدیدگان مشروع نموده است تا ستمگران و دژخیمان نتوانند به راحتی ظلم کنند و ستم نمایند و خون بریزند.

درود و سلام به روح پاک شهدای اهلسنت ایران که مظلومانه در سیاه چالهای رژیم به شهادت رسیده و ستمگران صفوی در ریختن خونشان و حلق آویزان کردنشان ابا نورزیده و درنده خوئی و درندگی خود را به نمایش گذاشتند.

بنده عملیاتهای اخیر گردانهای نظامی سازمان جیش العدل را به مردم مظلوم اهلسنت ایران و ملت ستمدیده بلوچ و خصوصا به دلیرمردان و سلحشوران این گردانهای نظامی تبریک گفته و امیدورام گردانهای نظامی سازمان در راستای مبارزه علیه ظلم و ستم و تجاوز از هیچ کوششی دریغ نورزند و البته که باید اصول انسانی و بشری و ارزشهای اخلاقی را در این دفاع و مقاومت مد نظر داشته باشند.

سازمان جیش العدل یک سازمان سیاسی و نظامی است که جهت دفاع از حقوق مردم سنی مذهب ایران تشکیل شده است و هدف بینادین و اساسی اش دفاع در برابر تجاوز اشغالگران و متجاوزان به دین و ناموس و مذهب و و دنیای مردم می باشد و دفاع از جان و مال و سرزمین و ناموس و دین فریضه ای الهی  و اسلامی و حقی مشروع و انسانی می باشد که تمام بشر به آن اعتقاد داشته و قوانین جهانی هم بر آن مهر تائید نهاده است.

رژیم ایران که یک سیستمی نژادی و آپارتایدی و زشت ترین نمونه فاشیسم مذهبی است از بدو وجودش اهلسنت را با نام ناصبی و وهابی دانسته و با تمام قوا برای از بین بردن اهلسنت ایران تلاش نموده است اگرچه در جهان اسلام ندای وحدت و اتحاد و برادری را سر داده تا مسلمانان را بفریبد و به تبشیر و تبلیغ مذهبی به آسانی ادامه دهد.

هزاران جوان بلوچ و کرد و عرب احوازی توسط جنایتکاران بیت خمینی و خامنه ای اعدام و ترور و گلوله باران شده و صدها عالم و اندیشمند سنی مذهب ترور و اعدام شده و مدارس و مساجد اهلسنت با خاک یکسان شده و دین و عزت و ناموس و مردمان سنی مذهب هدف حمله آخوندهای جنایتکار ولایت فقیه و سپاهیان و سربازان بدنام رژیم قرار گرفته است.

از سوئی اهلسنت ایران چنان مورد ظلم و ستم قرار گرفتند که حتی در سرزمینهای مادری خود مانند بلوچستان و کردستان و احواز تبدیل به بیگانگانی بی اختیار شدند که مانند مهاجران خارجی با آنها رفتار شده و از تمامی حقوق اساسی خود از جمله حقوق سیاسی و مدنی و اجتماعی محروم شدند و هیچ حقی در تعیین سرنوشت خود نداشته و مانند زندانیانی در بند نظام ولایت جهل و جور فقیه با آنها رفتار شده است.

از سوئی رژیم سرمایه های ملی و مردمی را که باید در جهت رشد اقتصادی و فرهنگی هزینه می شد برای رشد و پیشرفت تشیع صفوی هزینه نموده است و مردم اهلسنت ایران که باید به خاطر وضعیت خاص منطقه ای بهترین وضع اقتصادی را می داشتند از محروم ترین و فقیرترین مردمان جهان محسوب می شوند و حتی در الاحواز که بزرگترین معادن گاز را داراست و در بلوچستان که دارای بیشترین معادن زیر زمینی و دارای مرز زمینی و دریائی است مردم از آب آشامیدنی هم محروم هستند و از سر پناهی برای تحصیل فرزندانشان محروم هستند و در بدترین وضع به سر می برند این در حالی است که ملیاردها سرمایه ملی هزینه بمب و جنگ افزاد و شیمیائی می شود تا در سوریه علیه مردم بی دفاع و مظلوم ریخته شوند.

این جنایات سبب شده که فرزندان اهلسنت همیشه روی به مقاومت بیاورند و در برابر تجاوز و ستم و جنایت از خود و کیان خود دفاع نمایند و جیش العدل تداوم همین مبارزات دفاعی اهلسنت ایران می باشد که امروز جوانانی تحت پرچم جیش العدل گرد هم آمده اند تا متجاوزان صفوی و ستمگران نظام ستمخمینی را از سرزمینهای خود بیرون نموده و خود سرنوشت خود را بدست گیرند.

سازمان جیش العدل متعهد به جنگ با رژیم ستمخمینی و ایادی اش است و این جنگ با سیستمی است که ظلم و ستم را براه انداخته است و حامل تفکر تشیع صفوی است و نه تنها در داخل که امروز تمام جهان اسلام از جنایات نظام ایران و ایادی اش بوی خون می دهد و بوی جنایت و قتل و کشتار خامنه ای و پیروانش به مشام همه مسلمانان و حتی به مشام همه جهانیان رسیده است.

جیش العدل متعهد است که در این جنگ به غیر نظامیان به هیچ صورت آسیبی نرسد و الحمدلله که طی یک سال تشکیل این سازمان هیچ آسیبی به هیچ غیر نظامی اعم از شیعه و سنی نرسیده است و اهداف جیش العدل تمام نظامی و سیاسی و حکومتی است و آسیب رساندن به مردم عادی طبق منشور ومرامنامه سازمان جرم محسوب شده و با مرتکبین طبق قانون جیش برخورد خواهد شد.

جیش العدل اگر چه متعلق به اهلسنت ایران است و یک سازمان دفاعی است اما دفاع از مظلومانی که در سوریه و دیگر نقاط جهان توسط سپاه پاسداران و ایادی رژیم خامنه ای مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند را وظیفه اسلامی و انسانی خود می داند و جیش العدل معتقد است که باید رژیم به دخالت هایش در سوریه پایان دهد و سرمایه های ملی را هزینه بمباران و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم سوریه ننماید.

به اعتقاد ما رژیم جنگی تمام عیار را علیه اهلسنت جهان آغاز کرده است و اهلسنت ایران بخشی از اهلسنت جهان هستند و و پیش و بیش از دیگر اهلسنت مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و در گذشته فریادشان شنیده نمی شد چون رسانه های رژیم با دروغ پردازی مبارزات اهلسنت را رنگی دیگر می داد اما جنگ سوریه و پشتیبانی همه جانبه رژیم از نظام مجرم و جنایتکار بشار اسد ماهیت ضد اسلامی رژیم را آشکار ساخت و همه اهلسنت به ماهیت خامنه ای و پیروانش پی بردند لذا ما اهلسنت باید کنار همدیگر در برابر این هیولای جنایتکار بایستیم و از منظر انسانی هم باید همه از مظلومان سوریه دفاع نمائیم و بر رژیم فشار بیاوریم که از پشتیبانی جنایتکاران سوریه دست بکشد.

هدف جیش العدل دفاع از اهلسنت ایران است اما وظیفه اسلامی و انسانی همگان است که از مظلومان و ستمدیدگان در تمام جهان دفاع نمایند.

بنده از تمام مردم جهان می خواهم که فریب تبلیغات رژیم را نخورند و بدانند که فرزندان اهلسنت نه با غرب در تماس هستند و نه با شرق بلکه مردمانی از بطن جامعه اهلسنت ایران هستند که برای بقای خود و دفاع از هویت خود می جنگند.

بنده به رژیم هشدار می دهم که دست از ظلم و جنایت بردارد و همچین به همکاری و تعاون خود با بشار اسد جنایتکار پایان دهد ورنه ما جوانان اهلسنت ایران با اهدای خون خود از مردمان خود و از مظلومان و ستمدیدگان دفاع خواهیم کرد.


صلاح الدین فاروقی 
رهبر جیش العدل

هیچ نظری موجود نیست: