.

۱۳۹۲ آبان ۱۲, یکشنبه

تکذیب برخی از سخنان منتسب به مولانا عبدالحمید در "پرس تی وی"

دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، بخشی از سخنان منتسب به ایشان را که روز جمعه 10 آبان 1392 از شبکه ماهواره ای "پرس تی وی" پخش شد، تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید، شبکه برون مرزی انگلیسی زبان رژیم  (پرس تی وی)، که چند روز پیش با مولانا عبدالحمید مصاحبه ای پیرامون "افراط گرایی و تکفیر" داشته، در گزارش منتشر شده خود چنین وانمود کرده که مصاحبه مذکور در مورد مخالفان مسلح بشار اسد صورت گرفته است؛ در حالی که در این مصاحبه فقط به نکوهش مطلق افراط گرایی و تکفیر پرداخته شده است و هیچگونه اشاره ای به مخالفان مسلح بشار اسد نشده است.
مولانا عبدالحمید در این مصاحبه ضمن انتقاد از افراط گرایی، خاطرنشان نموده اند که "افراط گرایی و تکفیر" پدیدۀ تازه ای نیست، بلکه در طول تاریخ اسلام وجود داشته است؛ این پدیده در نتیجه برداشتی اشتباه از اسلام می باشد که در بین شیعه و اهل سنت وجود داشته و دارد.
دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در پایان، ضمن توصیه به رعایت اخلاق رسانه ای و مطبوعاتی، از عموم رسانه ها خواسته است از انتساب سخنان خلاف واقع به افراد و مصاحبه شوندگان خویش پرهیز نمایند.
گفتنی است فیلم کامل این مصاحبه موجود بوده و ان شاءالله به زودی در سایت منتشر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: