.

۱۳۹۱ دی ۲۶, سه‌شنبه

انتقاد آخوند حکومتی از پرکردن اجباری نمازجمعه ها با سربازان

ناصر نقویان، در جمع ایادی رژیم در اردکان گفته باید فضایی فراهم شود که مردم و متمولین پول و مالشان را در جاهای مهمتر و حیاتی تر هزینه و وقف کنند. وی از واقفین و مردم خواست در اموری چون تامین هزینه تحصیل پسران و دختران مسلمان، آموزش و پژوهش، توسعه کتابخانه ها، کمک به درماندگان و فقرای آبرومند و ... وقف کنند.
نقویان گفت: نباید در ساخت مسجد و حسینیه ها رقابت ایجاد شود و بدون توجه به لزوم احداث، یک بنای مذهبی را راه اندازی کرد بلکه باید دید درد جامعه اسلامی چیست و مشکلات را برطرف کرد.
او با بیان اینکه مردم یزد روضه باز هستند و در تمامی ایام سال مراسم روضه را برپا می‌دارند گفت: برای مدتی مالتان را در راه‌های واجب‌تر هزینه کنید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از غوغاسالاری های دولت گفت: در دولت نهم و دهم سروصدا راه انداختند که چنین و چنان کردیم بدون آنکه درک کنند مردم کار خالصانه و درست را می فهمند و می بینند.
نقویان ادامه داد: وظیفه دولت کار عمرانی و سازندگی کشوری است که سرشار از منابع عظیم زیرزمینی است پس توصیه ما این است که درست کار کنید و با نیت خالص گره از مشکلات مردم باز کنید تا عمر دولتتان تمام شود و دیگری کار شما را دنبال کند.
نقویان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد به برخی فرماندهان نظامی گفت: چرا سربازان را به اجبار به نمازجمعه و دیگر مراسم مذهبی می کشانید؟
وی افزود: کجای دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی نوشته که باید سرباز زیردست و دون پایه را به زور به جایی که نمی خواهد، برد و از او استفاده سیاسی کرد که مثلا نمازجمعه شهر ما باشکوه برگزار می شود؟ کارهای نسنجیده جوانان را از ابتدا با دین اسلام دچار مشکل می کند
نقویان اظهار داشت: همین کارهای نسنجیده باعث می شود جوان از همان ابتدا با دین اسلام لج کند و بنای بی دینی و ضعف ایمان را بگذارد.
وی سخنان خود را با یک انتقاد دیگر به پایان برد و گفت: در تریبون نمازجمعه ها توپ و تشر زیاد است، سران قوا زیاد و بیش از حد به هم توپ و تشر می زنند.

هیچ نظری موجود نیست: