.

۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

اردوغان: رفتن بشار اسد و رفقايش حتمی است

به گزارش روزنامه شرق الاوسط، نخست وزير ترکيه تاکيد کرد، رفتن بشار اسد و رفقايش حتمی است. دير و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد.
رجب طيب اردوغان افزود، رژيم اسد مشروعيتش را در داخل سوریه و در جهان از دست داده است. ادامه حکومتی قاتل که دستانش به خون مردم آلوده است، امکان ندارد. مردم سوريه آنها را محاکمه خواهند کردند.

بشار اسد حمایت خانواده ‌اش را از دست داده است
منابع سوری از خروج مادر رئیس‌جمهور سوریه از این کشور و پیوستن به خواهر بشار اسد در دوبی خبر دادند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، جمعی از مخالفان ساکن سوریه به خبرگزاری فرانسه اعلام کردند که انیسه مخلوف، مادر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه مدتی است که به دخترش بشری اسد، در دوبی پیوسته است.
بنا به گفته این منابع، انیسه مخلوف که از حدود 10 روز پیش در دوبی ساکن است در مکانی در نزدیکی محل اقامت دخترش بشری اسد، در دوبی ساکن شده است.
بشری اسد، بیوه عاصف شوکت، یکی از مسئولان بلندپایه امنیتی سابق در سوریه است که همسرش در انفجار تروریستی در ساختمان امنیتی سوریه به همراه وزیر دفاع و چند تن دیگر از مقام ارشد در این کشور کشته شد.
در همین حال ایمن عبدالنور، یکی از مخالفان سوریه و رئیس گروه "مسیحیان سوریه برای دموکراسی" مدعی شد: خروج مادر اسد از سوریه نشاندهنده این است که اسد حتی حمایت خانواده‌اش را هم از دست داده است.

هیچ نظری موجود نیست: