.

۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه

فاش شدن تصاویر ساختگی تجاوز مخالفان سوری به یک دختر

العربیه:تازه ترین تصاویر درز یافته توسط جدا شدگان از رژیم دمشق فاش کرد که حامیان بشار اسد برای تروریست نشان دادن و بد نام کردن مخالفان ، دست به نشر اعتراف های ساختگی از جمله در زمینه "تجاوز به زنان" زده اند.

در این فیلم که توسط تلویزیون "الدنیا" وابسته به رژیم سوریه تهیه شده ، یک دختر جوان با ظاهر شدن در مقابل دوربین ، نیروهای ارتش آزاد در شهر حرستا در حومه دمشق را متهم می کند که او را ربوده و سپس به وی تجاوز کرده اند.

در ادامه این فیلم ساختگی همچنین یک جوان سوری که ظاهرا از مخالفان بازداشت شده می باشد ، داستان آن دختر را تکرار می کند تا فیلم شکلی واقعی تر به خود بگیرد، اما تصاویر اصلی و بدون فتوشاپ که توسط جدا شدگان از رژیم درز یافته اند ، ساختگی بودن این داستان را فاش کرد.

فیلم درز یافته نشان می دهد که سیناریوی ربودن این دختر و تجاوز به وی از سوی خبرنگار تلویزیون "الدنیا" به دختر سوری دیکته شده است.

در بخش دیگری از گزارش العربیه درهمین زمینه ، تصاویر ساختگی رژیم اسد ، این بار از سوی تلویزیون رسمی سوریه نشان داده می شود.

در این فیلم برخی نیروهای رژیم سوریه ، خود را به عنوان نیروهای مخالف نشان می دهد ، و به سمت ایست بازرسی ساختگی تیراندازی می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: