.

۱۳۹۱ دی ۲۹, جمعه

امام جمعه رژیم: طراحان انتخابات آزاد برانداز هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: طراحان طرح انتخابات آزاد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر(عج) این شهر اظهار داشت: انتخابات سال آینده از موقعیت حساسی برخوردار است چرا که دشمنان خارجی و بدخواهان و مزدوران داخلی، انتخابات را فرصتی برای براندازی نظام می‌دانند و می‌خواهند برای نظام اسلامی هزینه‌تراشی کنند.
وی افزود: مردم باید با موقعیت‌شناسی دقیق، بصیرت کامل، شناخت اهداف پلید و نیات شوم دشمنان و حرکت به هنگام فرصت را از دشمنان دو جبهه خارجی و داخلی بگیرند و آنان را مانند همیشه ناکام گذارند.
خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم شهر مقدس قم، توطئه ایجاد فتنه در انتخابات سال آینده با رمز انتخابات آزاد را خنثی کرد.
سران فتنه با آب زمزم هم پاک نمی‌شوند
موسوی اذعان داشت: فتنه‌گران و به ویژه سران فتنه آنچنان آلوده هستند که با آب زمزم و کوثر هم پاک نمی‌شوند و بیهوده آب در هاون می‌کوبند.
وی تصریح کرد: امروز علاوه بر دشمنان نظام اسلامی که دم از انتخابات آزاد می‌زنند، سران فتنه، فتنه سبز، اصلاح‌طلبان افراطی، حلقه انحرافی و حامیان و طرفداران آنها هم دم از انتخابات آزاد می‌زنند ولی متوجه نیستند که ملت ایران 34 سال است که انتخابات برگزار می‌کنند و همیشه پیروز بوده‌اند و هرگز از مقام معظم رهبری عدول نکرده و نمی‌کنند.
امام جمعه شهر آبیک اظهار امیدواری کرد: خداوند شر دشمنان، منافقان، سلطنت‌طلبان و وهابیون را به خودشان برگرداند.

هیچ نظری موجود نیست: