.

۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

متهم کردن رهبران اصلاح طلب به دریافت پول از سعودی

فرمانده سازمان بسیج : شناسنامه ایرانی "سران فتنه" باید باطل شود

محمدرضا نقدی٬ فرمانده سازمان نیروهای بسیج روز جمعه 28-12-2012 با حمله به رهبران جنبش سبز خواستار باطل شدن شناسنامه ایرانی آنها شد.
به گزارش خبرگزاری فارس٬ محمدرضا نقدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشته که "سران فتنه " صلاحیت ندارند شهروند ایرانی باشند و شناسنامه آنها باید باطل شود.

نقدی بدون اشاره مستقیم به میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی و محمد خاتمی آن‌ها را به دریافت پول از کشور پادشاهی سعودی متهم کرده است.

فرمانده بسیج جمهوری اسلامی ایران همچنین افزود :" کسانی که از بیگانگان برای پیروزی در انتخابات پول گرفتند صلاحیت شهروند ایرانی را هم ندارند چه برسد صلاحیت کاندیداتوری".

فرمانده بسیج رهبران جنبش سبز را به عمر بن سعد فرمانده لشکر یزید وشمر قاتل امام حسین تشبیه کرده و گفته آنها باید از "جنایتی" که به گفته وی در "حق" مردم ایران کرده ‌اند توبه کنند.

نقدی در عین حال افزوده این افراد حق حضور در عرصه‌های سیاسی را نخواهند داشت.

مخالفان جمهوری اسلامی ایران محمدرضا نقدی را به عنوان فرمانده یکی از نیرو‌های اصلی سرکوب اعتراض‌ها در جمهوری اسلامی می دانند.

به گفته اصلاح طلبان نقدی با پشتیبانی محافظه کاران و خامنه ای بیش از سه سال است که به حملات تند خود به رهبران جنبش سبز ادامه می دهد.

هیچ نظری موجود نیست: